Kaipaatteko te muutkin vanhoja tv-sarjoja?
Esim.Tyttökullat, Murhasta tuli totta, Matlock jne. Silloin kun elämä näytti vielä onnelliselta.
Kommentit (24)
Ne ajat ei tule enää takaisin. Parempi vaan totutella tähän nykyajan hulluuteen.
Kyllä! Olen yrittänyt löytää Murhasta tuli totta-sarjaa ( Murder she wrote) kaikkialta, mutta en ole löytänyt.
Just noita ap:n luettemia kaipaan ja vielä Diagnoosi Murha tuohon päälle. Kesällä tilee muutenkin vain uusintoja, miksei näitä?
Kyllä! Ohjelmia ilman kännyköitä tai muitakaan tämän vuosituhannen hilavitkuttimia. Ilman woketranssateenkaariintersektionaalistafeminismihömppää.
Vierailija kirjoitti:
Just noita ap:n luettemia kaipaan ja vielä Diagnoosi Murha tuohon päälle. Kesällä tilee muutenkin vain uusintoja, miksei näitä?
Diagnoosi Murha oli tosi hyvä sarja.
Villi pohjola ja China beach voisi tulla uusintoina, sekä harvemmin nähtyjä BBC:n dekkarisarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ohjelmia ilman kännyköitä tai muitakaan tämän vuosituhannen hilavitkuttimia. Ilman woketranssateenkaariintersektionaalistafeminismihömppää.
Voitko eritellä mistä et tykkää nykyajassa?
Onko vähemmistöjen oikeuksien parantuminen mielestäsi huono asia?
Elämä ehkä näytti onnelliselta tv:ssä mutta ei ollut sitä todellisuudessa.
Ihmemies MacGyver
Frasier
Pulmuset
Kaikki rakastavat Raymondia
Mikä nyt on vanhaa? Kaipaan sellaisia 90-luvun sarjoja, joita ei ole DVD:llä saatavissa kuten Third Watch, High Incident, Thief Takers, muut on DVD:llä. Mitään 60- ja 70-lukujen sarjoja en kaipaile. Minun elämäni tosin ei viime vuosikymmeninä ole sen onnellisempaa ollut.
B. Hill Show.
Myös Pokka pitää olisi kiva.
En kaipaa juuri vanhojen uusintoja, mutta laatusarjoja voisi olla enemmän.
Hill Street Bluesia kaipaan. Ja miksi Yle ei näytä vanhoja Morseja nyt kun se Nuori Morse loppui?
Aika kultaa muistot eli en kaipaa. Macgyveria katsoin kun telkkarista tuli ja niin pitkäveteinen oli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on vanhaa? Kaipaan sellaisia 90-luvun sarjoja, joita ei ole DVD:llä saatavissa kuten Third Watch, High Incident, Thief Takers, muut on DVD:llä. Mitään 60- ja 70-lukujen sarjoja en kaipaile. Minun elämäni tosin ei viime vuosikymmeninä ole sen onnellisempaa ollut.
elisa diaplay
Tyttö kullat
Lovejoy
Maanalainen armeija
Auf Wiedersehen pet
Lemmenlaiva
Minä kaipaan entisajan hitautta. Tapahtumia sai makustella jo jaksoja katsoessa. Nykyään koko ajan pitää tapahtua jotain ja tulee ähky, eikä jaksoista jää mitään käteen.
Kyllä , murha ohjelmatkin olivat lempeitä nykyisiin verrattuna . Jessica oli paras ja columbokin oli ihana . Ei ollut huolen häivää tulevasti siinä määrin mitä nykyään . Huominenkin pelottaa.