Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet, kannattaa miettiä ketä instassa seuraa

Vierailija
07.07.2023 |

Ei kovinkaan paljoa houkuta tuollaiset, joilla seurannassa liuta tissipersetyrkkyjä.

Meni taas maku kiinnostavasta miehestä, kun katsoin keitä seuraa.
Se on se ensivaikutelma. Ei nuo instaheruttelijoiden seuraamiset anna hyvää ensivaikutelmaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instassa. Mitäpä jos sanoisin että ei anna hyvää vaikutelmaa, että nainen on instassa. Antaa huonon ensivaikutelman instaheruttelijasta.

Vierailija
2/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla naisten ongelmat.

Jos mies alkaa deittailla naista, ei miestä kiinnosta paskaakaan löytyykö naisen seuratuista Dwayne Johnsoneita.

Nainen on tyypillisesti epävarma ikuinen pikkutyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ketä haluan. Sitä ei Pirjo-49 määrää. 

Vierailija
4/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoinpa nuo sinkkumiehet kovin kaksisia ovat muutenkaan, jotka noita seuraavat. Varsinkin noita kuvia kommentoivat miehet ovat todella low-value -materiaalia.

Vierailija
5/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan tuhansia fitnesspimuja, mutta kukaan ulkopuolinen ei tiedä siitä, koska minulla on monta puhelinta.

Vierailija
6/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen miehen merkki.

Vierailija
7/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei määrää, mutta turha ruikuttaa kun ei flaksi käy

Vierailija
8/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitko päivät pitkät ketä muut seuraa ja tykkäilee? Ehkä sinun kannattaisi hakea salaiseksi agentiksi.

Vierailija
9/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerron sinulle miehen näkökulmasta, niin se flaksi ei käy monesta kymmenestä muustakaan syystä. Seksin saaminen naiselta on erittäin vaikeaa, vaikka ei olisi koko Instagramissa.

Vierailija
10/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole instassa. Mitäpä jos sanoisin että ei anna hyvää vaikutelmaa, että nainen on instassa. Antaa huonon ensivaikutelman instaheruttelijasta.

Kaikki ei heruta Instassa. Jotkut julkaisevat kuvia luonnosta, leipomuksista, käsitöistä ja sen sellaisesta.

Vierailija
11/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitko päivät pitkät ketä muut seuraa ja tykkäilee? Ehkä sinun kannattaisi hakea salaiseksi agentiksi.

Se joka ei edes kerran katso ihastuksensa seuraajia/seurattavia joko valehtelee tai ei ole instassa. Ihan normi nykypäivänä.

Vierailija
12/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on säälittävää, ja siis oon itsekin mies... Miksi he fanittaa näitä bimboja? ja tätä tekee yleensä miehet ketkä kamppailee ihan eri sarjassa muutenkin... 

Vierailija
13/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miehenä oikein ymmärrä miks näitä yleensä seurataan?

Jos haluan nähdä herutteluu sitä on netti täys.

Vierailija
14/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerron sinulle miehen näkökulmasta, niin se flaksi ei käy monesta kymmenestä muustakaan syystä. Seksin saaminen naiselta on erittäin vaikeaa, vaikka ei olisi koko Instagramissa.

Pelkkää seksiä varten on ilotalot. Naiset haluavat parisuhteen.

Vierailija
15/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraan tuhansia fitnesspimuja, mutta kukaan ulkopuolinen ei tiedä siitä, koska minulla on monta puhelinta.

Tai sitten voisit vaan perustaa toisen, anonyymin tilin, mutta voihan asiat toki tehdä vaikeestikin.

Vierailija
16/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä oikein ymmärrä miks näitä yleensä seurataan?

Jos haluan nähdä herutteluu sitä on netti täys.

Kauniin naisen näkeminen nostaa tutkitusti miehen testosteronipitoisuuksia. Siksi niitä katsellaan.

Vierailija
17/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies vois meille lopuille ny kertoa et miks seuraat jotain randompyllistelijöitä instassa?

Vierailija
18/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää seksiä varten on ilotalot. Naiset haluavat parisuhteen.

Kyllä. Naiset eivät halua pelkkää seksiä, vaan parisuhteen ja rakkauden. Nainen yleensä säästää sinkkuaikana seksinsä siten, että ensin sitoudutaan parisuhteeseen ja sitten vasta tulee seksi. Ja miksi naiset harrastaisivat pelkkää seksiä? Harvoin yhdellä kerralla voi olla niin rentoutunut, että seksistä saisi mitään nautintoa. Mieshän saa aina, joten miehen kannalta tämä on paljon parempi diili. Ei nainen halua olla kenenkään miehen patjana.

Vierailija
19/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit vaan perustaa toisen, anonyymin tilin, mutta voihan asiat toki tehdä vaikeestikin.

Näinpä :D Juuri tuollaiset vähän alemmalla äo:llä siunatut näitä seuraa.

Vierailija
20/33 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta eikä ole käynyt kertaakaan mielessä käydä katsomassa, keitä hänellä on seurannassa instagram-tilillään. Minulla ei itselläni instagram-tiliä ole koskaan ollut ja tuskinpa tulee koskaan olemaankaan.

Olisiko minun pitänyt tarkistaa ne kun tapasimme? Miksi ihmeessä? En muodosta mielipidettäni kenestäkään hänen someseurattujensa perusteella. Kyllä se mielipide muodostuu ihan muista seikoista.

Tuollainen stalkkaaminen kuuluu enemmän teineille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi