Miten perheloma sujuu? Oletteko mahdollisesti se pariskunta joka eroaa elokuussa?
Ihmettelen että miksi juuri yhteisen loman jälkeen kaikki kärjistyy ja haetaan eroa? Ja olen vilpittömän kiinnostunut kuulemaan kokeneilta tai asiaa harkitsevilta?
Olen kyllä eronnut mutta itse mietin ensin päätöstäni monta kuukautta vakavissani.
Kommentit (30)
Kuulunkohan potetiaalisiin eroajiin, kun viiko mökillä miehen kanssa on saanut minut toivmaan, että olisin täällä yksin. Miehen läheisyys ärsyttää ja hånen juttunsa tuntuvat typeriltä. En myökään kaipaa hänen kosketustaan, eikä meillä ole mitään puhuttavaa. Hän myös näyttää silmissäni tyhmältä, ei enää komealta kuten aikoinaan. Kun olen paljon kännykällä, ei tarvitse olla hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä sivustoa lukiessani yhä sitä mieltä naisena.Avio- avolitoon en koskaan suostu.Kiitos kirjoittajien, jotka kertoo hirviö aviomiehistä ja anopeista,suvuista ymm.
Tämä palsta on hyvin kaukana todellisesta elämästä. Täällä ei kannata viettää aikaa jos ei ymmärrä sitä.
Samaa mieltä. Ehkä koko palsta tulisi olla sallittu vain niille, joilla on riittävästä elämänkokemusta irl.
Vierailija kirjoitti:
Kuulunkohan potetiaalisiin eroajiin, kun viiko mökillä miehen kanssa on saanut minut toivmaan, että olisin täällä yksin. Miehen läheisyys ärsyttää ja hånen juttunsa tuntuvat typeriltä. En myökään kaipaa hänen kosketustaan, eikä meillä ole mitään puhuttavaa. Hän myös näyttää silmissäni tyhmältä, ei enää komealta kuten aikoinaan. Kun olen paljon kännykällä, ei tarvitse olla hänen seurassaan.
Ainakin kuulostat perus tyytymättömältä pissikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Olen lähemmäs 60 v akateeminen työssäkåyvä isoäiti. Jätin tuosta pois, että myös elätän työtöntä miestäni.
Matalin odotuksin lomailemme. Puolet yhteistä loma-aikaa ja lapset teinejä, joten reissut ovat vaihtelevilla kokoonpanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Olen lähemmäs 60 v akateeminen työssäkåyvä isoäiti. Jätin tuosta pois, että myös elätän työtöntä miestäni.
Oho. Menipä ennakkoluuloni väärin.
Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Tätä sivustoa lukiessani yhä sitä mieltä naisena.Avio- avolitoon en koskaan suostu.Kiitos kirjoittajien, jotka kertoo hirviö aviomiehistä ja anopeista,suvuista ymm.
Sinkkuelämää tovin viettäneenä ja parisuhdetta kaipaillessa kun lukee täältä parisuhteiden haasteista ja kun näkee livenä, niin kummasti arvostaa taas sitä omaa vapautta ja rauhaa :) eikä olekaan enää niin kiire parisuhteeseen
En yhtään ihmettele. Nyt kun 28 v oltu yhdessä meillä lomat eri aikaan...
...ja me siis ollaan lapseton pari. 13v oltu yhdessä, kypsässä iässä ollaan.