Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulut jos omainen kuolee ulkomailla?

Vierailija
07.07.2023 |

Minulla on yksi vanha vanhempi joka varaton, itse olen melko pienituloinen mutta elän vakaata perhe-elämää.

Siskoni asuu ulkomailla ja ostanut sieltä oman asunnon. Hän juo niin paljon että tulee kuolemaan aivan varmasti ennen minua. Hänellä ei ole kuin Suomen kansalaisuus.

Jos hän kuolee en halua maksaa siitä euroakaan. Ei minulla ole sellaiseen varattuna rahaa eikä kiinnosta huolehtia jonkun juopon hautauskuluja kun en halua olla tekemisissäkään, varmasti ei ole huolehtinut mitään vakuutuksia itse kuntoon tällaisen varalle.

Tiedättekö pitääkö paperilla olevan lähiomaisen jotenkin huolehtia alkoholistin kuolemiseen liittyviä asioita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika= mies muutti nuorena Australiaan ja kun kuoli siellä varattomana, paikalliset hoitivat tuhkauksen ja uurna toimitettiin Suomeen sisaruksille. Tuhkauurna haudattiin lapsuuden kotikunnan hautausmaalle vanhempiensa hautaan.

Vierailija
22/22 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kylmästi sinne ulkomaille lepäämään paikalliseen hautaan. Sanoisin ettemme olleet missään tekemisissä enkä hänen perintöään halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla