Olikohan miehellä jokin lihavuusfetissi?
Mieheen tutustuessani olin hoikka ja hyvässä kunnossa. En huippukuntoinen mutta näytin melko hyvältä, olin solakka ja silti vähän muodokas. Muistan miehen ihastelleen erottuvia vatsalihaksiani jne.
Jossain vaiheessa aloin lihoa, ja mieheltä tuli erikoisia kommentteja. Hän saattoi mm. hölskytellä ja heilutella takapuoltani ja kommentoida sitä huvittuneena. Itsestäni nuo kommentit tuntuivat loukkaavilta ja alentavilta, vaikka mies väitti tarkoittaneensa niitä positiivisella tavalla. Hän myös totesi kerran, että vartaloni on "tosi naisellinen".
Mietin nyt, olikohan hänellä jokin erityinen mieltymys pulleisiin naisiin? Lihoin jonnekin normaalipainon ylärajoille. Miehen kommentit tuntuivat oudoilta, ja niistä tuli vain kiusaantunut olo. Itselleni hoikka vartalo tuntui enemmän omalta ja ehkä myös naisellisemmalta. Lihottuani minua lähinnä ärsytti, jos mies kommentoi jotain "pehmeydestä" tai "naisellisuudesta".
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lihaksesi olivat miehekkäät ennen? Ja nyt naisellinen muoto on kiva miehestä? Ei mikään estä hoikentumista.
No en ollut missään vaiheessa "miehekkään" lihaksikas. Todella kaukana olin sellaisesta!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lihaksesi olivat miehekkäät ennen? Ja nyt naisellinen muoto on kiva miehestä? Ei mikään estä hoikentumista.
No en ollut missään vaiheessa "miehekkään" lihaksikas. Todella kaukana olin sellaisesta!
- ap
Mikäs tämä sitten on. "Muistan miehen ihastelleen erottuvia vatsalihaksiani jne." Niin. Olen vastaajanainen ja mulla ei ole ikinä ollut erottuvaa vatsalihasta! Tai sitten se on ollut massan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mikäs tämä sitten on. "Muistan miehen ihastelleen erottuvia vatsalihaksiani jne." Niin. Olen vastaajanainen ja mulla ei ole ikinä ollut erottuvaa vatsalihasta! Tai sitten se on ollut massan alla.
Omasta mielestäni vatsalihakseni eivät kovin selvästi erottuneet. Miehen mielestä ne erottuivat osittain tai jostain kulmasta tms.
- ap