Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvin vaikutus suolen toimintaan, heikkeneekö?

Vierailija
06.07.2023 |

Liikaa tietoa, älkää lukeko, jos ällöttää helposti: olen jatkuvasti turvoksissa, mutta pystyn käymään vessassa kakkosella vain n. kerran viikossa. Lisättyäni kahvin juontia, tämä on tihentynyt kertaan kolmessa päivässä. Jos lipitän kahvia enemmän pitkin päivää, voiko sen vaikutus heikentyä? Olen nyt siis juonut isomman kupillisen aamulla ja pienemmän illalla, mutta pidän sen mausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kahvi toimii hyvin, sitten pikkuhiljaa vaikutus heikkenee ja sitten alkaa armoton ummetus, johon kahvinlipitys ei enää auta ja ei auta mikään muukaan.

Ehdotan liikunnan lisäystä ja nimenomaan joko juoksua tai kävelyä aamuin illoin, silloin suoli alkaa toimia luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi nopeuttaa aineenvaihduntaa. Tee voi aiheuttaa ummetusta.

Vierailija
4/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kahvi toimii hyvin, sitten pikkuhiljaa vaikutus heikkenee ja sitten alkaa armoton ummetus, johon kahvinlipitys ei enää auta ja ei auta mikään muukaan.

Ehdotan liikunnan lisäystä ja nimenomaan joko juoksua tai kävelyä aamuin illoin, silloin suoli alkaa toimia luonnollisesti.

Kiitos vastauksesta. Ikävä kuulla, ettei kahviin voi loputtomiin turvautua. Mutta jos saisi tavaksi käydä aamuisin kävelyllä, kuten ehdotit, ehkä siitä saisi apua :) Pitäisi joka tapauksessa lisätä sitä liikuntaa.

Vierailija
5/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kahvi saa ruskean pytonin liikkeelle alle puolessa tunnissa.

Vierailija
6/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan elintavat kannattas tarkistaa, ruokavalio yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän