Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesku Loirin asunto oli sikolätti

Vierailija
06.07.2023 |

Yksi huone täynnä pulloja, toisessa vyötäröön asti likaisia vaatteita. Makuuhuoneessa oli sänky, jossa ei ollut lakanoita. Oli myös tv-nurkkaus, jossa oli sohva, Playstation, konjakkilasi, huilu, lääkkeitä, tuhkakuppi ja paljon tupakan tuhkaa ja tumppeja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a1fb7e8a-ff48-4d2f-95b6-25e021…

Siitä huolimatta hän sai hyvin naisia. Tavismies ei olisi saanut spekseillä naisia ollenkaan

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ajattelua, että elämänhallinnan haasteet ovat yhtä kuin boheemius.

Tämä Loirin juttu kuulostaa vain elämänhallinnan haasteilta. 

Vesku on ollut hoidossa Lapinlahden mielisairaalassa masennuksen vuoksi.

Niinkö? Muistaaksen Veskulla oli bipo, eli kaksisuuntainen mielialahäiriö.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006239638.html

Vierailija
82/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku päätti aloittaa aamun haukkumalla vainajaa. Kipeetä.

Pointtina on se, että miksi tavismieheltä vaaditaan siistiä asuntoa, mutta kuuluisuudelta se annetaan anteeksi.

Itse melko tavismiehenä en ainakaan haluaisi asua paskan keskellä, joten jo sen takia pidän huolta asunnostani. En siivoa siksi, että kukaan sitä vaatisi tms.

Jos asunto on kuin läävä, niin se yleensä henkii elämänhallinnan ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hirveetä.

Vierailija
84/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtina on se, että miksi tavismieheltä vaaditaan siistiä asuntoa, mutta kuuluisuudelta se annetaan anteeksi.

Mene nyt helvettiin pointteinesi

Naiset on kaksinaamaisia kun osalle miehistä sallitaan sotkuinen asunto, mutta toisille miehille taas ei sitä sallita.

Miehet ovat kaksinaamaisia kun sallivat miehille sotkuisen asunnon, mutta naisille eivät salli.

Vierailija
85/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka hyötyvät ja mystifioivat, he kanonisoivat ja ylistävät. Tämä on nähty monen monen lähdettyä.

Vierailija
86/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse melko tavismiehenä en ainakaan haluaisi asua paskan keskellä, joten jo sen takia pidän huolta asunnostani. En siivoa siksi, että kukaan sitä vaatisi tms.

Eikö harmita yhtään vaikka siivoat asuntosi puti puhtaaksi ja silti naiset eivät tule käymään asunnossasi?

Vierailija
87/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö harmita yhtään vaikka siivoat asuntosi puti puhtaaksi ja silti naiset eivät tule käymään asunnossasi?

Oliko tuossa jotain mainintaa, ettei naiset käy, kun mä en nähnyt? Vai onko sulla harhoja, vaiko kenties ylemmyyskompleksi? ohis

Vierailija
88/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitipuoleni oli boheemi, hänen kodissaan oli hyvin räikeitä ja rohkeita värejä ja kuoseja, sekä paljon erilaisia muistoesineitä. Hänen kotinsa oli kuitenkin aina hyvin siisti, heillä tehtiin perussiivous kerran viikossa.

En siis sanoisi boheemiksi, vaan joksikin ihan muuksi.

Tuo likaisuus ja sotkuisuus on asia jota yritetään vaan selittää "koska taiteilija" vaikka usein kyse myös mt-ongelmasta. Aika monella luovalla ja taiteellisella ihmisellä on myös kaunis koti jossa on perussiistiä, koska estetiikka on arvossaan ja halutaan että kotona on mukavaa työskennellä.

Vierailija
89/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, seuraavan kerran kun joku ottaa rivien välistä luettavaksi asiakseen kommentoida kotini siivottomuutta totean eläväni vain boheemia elämää. Se on kyltyrelliä nääs. 

Vierailija
90/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin eteisessä niin paljon spermaa, että siihen liukastui.

Vierailija
91/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen aika sitten televisiossa oli videopätkä Veltto Virtasen kotoa. Jos sitä joku keksii kutsua muuksi kuin lääväksi, niin vääristelee totuutta. Ukko itse nippa nappa mahtui sekaan.

Oman elämänsä taiteilijat elää kuten haluaa eikä edes yritä esittää mitään muuta. 

Vierailija
92/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa- Matti Loiri ON legenda, oli jo eläessään. Ei nämä paljastukset tee minkäänlaista lovea hänen taiteilijuuteensa.

Kalliit olivat lunnaat, jotka maksoi. Jos ymmärrät mitä se tarkoittaa. Kateus, katkeruus ja vahingonilo paistaa kommenteista. Ei siivoton asunto tee ihmisestä arvottomampaa.

Olen kiitollinen jäljestä, jonka Loiri jätti minullekkin nautittavaksi; esim elokuvat ja musiikki. Ei tule toista Loiria, ehkä juuri se saastan (sekä sanatarkasti, että kuvaannollusesti) keskellä eläminen oli taiteen salaisuus.

Vierailija
93/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän herra itse mahtoi haista, jos häntä hetken haastattelemassa käynyt ihminen joutui heti laittamaan vaatteensa pesuun hajun takia...Intiimihygienia tuskin taiteilijalla ollut sen paremmalla tolalla kuin asuntonsa. Mutta naisia riitti. Ei se ulkonäkö ole kaikille naisille niin tärkeää.

Ei se nuorena aktiivisena ollut tuollainen. Tuskin naisia riitti loppuvuosiksi. Ex-vaimo kävi lasten kanssa katsomassa kuolinvuoteella.

Vierailija
94/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesa- Matti Loiri ON legenda, oli jo eläessään. Ei nämä paljastukset tee minkäänlaista lovea hänen taiteilijuuteensa.

Kalliit olivat lunnaat, jotka maksoi. Jos ymmärrät mitä se tarkoittaa. Kateus, katkeruus ja vahingonilo paistaa kommenteista. Ei siivoton asunto tee ihmisestä arvottomampaa.

Olen kiitollinen jäljestä, jonka Loiri jätti minullekkin nautittavaksi; esim elokuvat ja musiikki. Ei tule toista Loiria, ehkä juuri se saastan (sekä sanatarkasti, että kuvaannollusesti) keskellä eläminen oli taiteen salaisuus.

Juuri näin...hullua kadehtia kuollutta ihmistä, kun itse ei pystyisi samaan.

Ja naisensa ovat eilisen päivän tapauksia.

Vierailija
95/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti luovat ihmiset usein elävät kunnon kaaoksessa.

Lähde?

Vierailija
96/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti luovat ihmiset usein elävät kunnon kaaoksessa.

Monet ei-luovat on myös kauhean sottaisia. Niiden ei ole tarvinut lapsena siivota jälkiään eikä mitään eikä aikuisenakaan oteta sitä vastuuta. Kotona äärilaiskoja hyi.

Vierailija
97/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia hänellä riitti, mutta yksikään ei pitkään rinnalla pysynyt ?

Inhottavaa. Ei kai ne tienneet että se on likainen sottapekka. Ihailivat suurta persoonaa niin kuin Lenita.

Vierailija
98/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on elämä kunnossa hoitaa ja välittää siisteydestäkin. Jos ei jaksa, välitä, kiinnosta, niin kyllä se jotain kertoo. Totta tuo, että normaalilta mieheltä vaaditaan enemmän kuin julkkikselta. Jotkut ihmiset on vaan tämmöisiä, että on kaksois-standardit eri tyypeille. Itse reilu kaikkia kohtaan ja sen takia voin kritisoida loirinkin epäsiisteyttä. Olisihan sitä voinut siisteys palvelua ostaa.

Vierailija
99/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on ku sikolätti, olen siis taiteellinen, hienoo.

Vierailija
100/318 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Boheemi"... Juu ei. Vai onko kaikilla narkeillakin nykyään boheemi asunto? :D