Miesten Tinder-profiileissa enemmän ulkonäkötoiveita kuin naisilla
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/5992079?utm_medium=Social&utm_…
Kertoo tutkimus. Yllättääkö tämä ketään?
Kommentit (16)
No täytyy olla totaalisen umpityhmä, jos ei ole ikinä kuullut, että miehet ihastuvat silmillään, naiset korvillaan. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vain seksin perässä
Hakevat kotirouvaa 0e/kk
Ei tämä yllätä mitenkään. Miehet rehellisesti kertovat mitä haluavat, naiset kaartavat ulkonäkötoiveensa peitenimien alle, kuten "urheilullinen" ja "minua pidempi"
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä yllätä mitenkään. Miehet rehellisesti kertovat mitä haluavat, naiset kaartavat ulkonäkötoiveensa peitenimien alle, kuten "urheilullinen" ja "minua pidempi"
Tai "ei ruma".
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
No naiset totta kai toivoisivat, että toimisimme samalla tavalla, kuin naiset. Eli katsoisimme ulkonäköä sekä kaikkia muita mahdollisia asioita. Mutta tällä tavalla olisimme kuolleet sukupuuttoon vuosituhansia sitten.
Ei tuo kyllä kovin yleistä ole miehilläkään. Ainoa mitä toivotaan on urheilullisuus, mikä tarkoittaa hoikkaa. Ei pahemmin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä kovin yleistä ole miehilläkään. Ainoa mitä toivotaan on urheilullisuus, mikä tarkoittaa hoikkaa. Ei pahemmin muuta.
Ei kyllä monella siintää horisontissa stereotypinen itä-eurooppalainen kotirouva joka olisi muuten ookoo,ellei miehille tulisi aina yllätyksenä kyseisten naisten vaateliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Just. Oikein sanottu.
Vierailija kirjoitti:
No täytyy olla totaalisen umpityhmä, jos ei ole ikinä kuullut, että miehet ihastuvat silmillään, naiset korvillaan. Niin se vaan menee.
Muokataan sen verran, että naiset ihastuvat silmillään aivan samalla tavalla, mutta lisäksi siihen tulee vielä ne korvat.
En tiedä olisiko pitänyt laittaa, että olethan minua 10cm pidenpi. En nimittäin halua enää yhdenkään pätkän kanssa treffeille!
Kiinnosti eiku ei sittenkään.