Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muiden työttömien päivät kuluu

Vierailija
05.07.2023 |

Itse herään klo 6, keitän miehelle puuron ja kahvit, tunnin aamuaerobinen kahvin voimalla, sen jälkeen käyn kaupassa seitsemältä poimimassa kaupasta punalapputuotteet nätisti pakkaseen, pyykkiä ja silitystä, ruoanlaittoa kunnes mies tulee ruokatunnille kotiin, iltapäivällä venyttelyä ja lepoa. Miehen työpäivän jälkeen kevyt päivällinen ja illemmalla lihaskuntotreeniä miehen kanssa. Ihmettelen lähinnä miten olen koskaan ehtinyt käydä töissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missäs tuossa aloitusviestisi rutiinien listaamisessa oli se pihvi eli työnhaku?

Vierailija
22/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missäs tuossa aloitusviestisi rutiinien listaamisessa oli se pihvi eli työnhaku?

Ei se hae töitä vaan haluaa olla työtön jatkossakin. Suuttui kun tosta jo mainittiin. Olevinaan on hakenut ja hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan 1 haku kuussa joten eipä siihen montaa minuuttia mene.

-eri.

Vierailija
24/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä riittää pihalla puutarhassa ja vähän sisälläkin. Töitä en kaipaa kotini ulkopuolelta. Tämä on ihanaa.

Saa herätä silloin kun haluaa ja tehdä milloinkin mitä haluaa. Nautin siis elämästä.

Vierailija
25/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka monta hakua on pyydetty tekemään. Jos haluaa oikeasti töihin niin hakee niitä töitä ihan kunnolla eikä vaan sen 1 tai 4, koska niin on sanottu. Haette vaan sen x määrän, koska töihin että halua kun on kiva vaan elää muiden rahoilla.

Vierailija
26/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka monta hakua on pyydetty tekemään. Jos haluaa oikeasti töihin niin hakee niitä töitä ihan kunnolla eikä vaan sen 1 tai 4, koska niin on sanottu. Haette vaan sen x määrän, koska töihin että halua kun on kiva vaan elää muiden rahoilla.

No vähän paha hakea 10 paikkaa kun avoimia paikkoja on niin vähän. Siksihän mulla on vain 1 haku, joutuivat työkkäristäkin myöntämään että töitä ei ole.

Vierailija
27/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

No vähän paha hakea 10 paikkaa kun avoimia paikkoja on niin vähän. Siksihän mulla on vain 1 haku, joutuivat työkkäristäkin myöntämään että töitä ei ole.

Jos ei töitä löydy omalle alalle millään niin on syytä hankkia uusi ammatti. Niin moni muukin tekee. Ja ne mitä näkyy työkkärin kautta ei ole ainoat paikat minne voi hakea. Piilotyöpaikkoja on vaikka kuinka. Vaatii sitä oma-aloitteellisuutta ja kiinnostusta.

Vierailija
28/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Jos ei töitä löydy omalle alalle millään niin on syytä hankkia uusi ammatti. Niin moni muukin tekee. Ja ne mitä näkyy työkkärin kautta ei ole ainoat paikat minne voi hakea. Piilotyöpaikkoja on vaikka kuinka. Vaatii sitä oma-aloitteellisuutta ja kiinnostusta.

Mulla on useita koulutuksia ja haen ihan mitä tahansa työtä.

Vierailija
29/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61 nainen. Hoidan 89v isääni, en saa kotihoidosta apua, koska isäni pystyy kävelemään ja ymmärtää mikä päivä on. Joudun olemaan työnhakijana, vaikka isäni ei pysty tekemään ruokaa, käymään kaupassa, sekoittaa lääkkeensä, ei peseydy ilman apuani. Hoidan hänen pihatyöt, siivoukset, laskunsa, kauppa- asiansa. Siltikin minun täytyy etsiä joka kuukausi 4 työpaikkaa. En kestä, olen tulossa hulluksi.

Ei sinulla enää kuuluisi olla neljän työpaikan hakuvelvollisuutta kun tiedän puolet nuoremmillakin olevan vain yhden työpaikan hakuvelvollisuuden. 

Etkö ole tilanteestasi puhunut sen virkailijan kanssa. Terveydellisten rajoitteiden takia se hakuvelvollisuuden määrä alenee ja noin korkean iänkin luulisi vaikuttavan. 

Vierailija
30/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitöitä riittää pihalla puutarhassa ja vähän sisälläkin. Töitä en kaipaa kotini ulkopuolelta. Tämä on ihanaa.

Saa herätä silloin kun haluaa ja tehdä milloinkin mitä haluaa. Nautin siis elämästä.

Sama minullakin. Enemmän olisi tekemistä mitä jaksan tehdä vaihtelevasta voinnista johtuen. Sairauksista johtuen välillä ei jaksa mitään ja välillä jaksaa paremmin. Eläkkeelle pitäisi vielä kitkutella kuusi vuotta. Nykyään pitää olla puoli kuollut ennen kuin pääsee eläkkeelle. 

Vierailija
31/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkojen hakkaamista, tuolijumppaa, askartelua paskartelua, pullan leipomista, ikkunanpesua, sudokun tekoa, bingossa käyntiä, runojen kirjoittelua, lintubongausta, kuorolaulua, risujen kasaamista, sienien keräilyä, bodypaintingia, seinäkiipeilyä, mattojen tamppaamista, ruohonleikkuuta, suppailua, pianonsoittoa, imurointia, triathlonin, lukupiiriä yms yms.

Vierailija
32/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 3 viikkoa saan nukkua ja loisia päivät. Sittenpä alkaa työt, toistaiseksi voimassa Oleva sopimus, muutto uudelle paikkakunnalle työn takia, lopetan siis loisimisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän