Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperhe ja yhteinen lapsi.

Vierailija
05.07.2023 |

Lapseni olivat kuulleet kun kumppanini oli sanonut yhteiselle lapsellemme jotenkin, että: 'muista, että olet aina äidin silmäterä. Rakkain kaikista, jopa *minusta ja minun lapsistani*.'

Toinen lapsi on aivan maassa, vaikka kumppanikin on yrittänyt selvittää asiaa. Hän välittää meistä ja minun lapsista myös, mutta nähtävästi eniten biologisesti meidän yhteisestä lapsesta.

Kuinka korjata tilanne??

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, biologinen on aina biologinen. Siinäs te ja muut koitatte elää uusperhe-elämää, ei tuu toimiin eikä tarttekaa. Mitäs erositte.

Vierailija
22/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetunymmärtäminen 6/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vielä ymmärtävät kun aikuistuvat.

Vierailija
24/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts. Rip lasten omatunto. Vanhempana sitten ymmärtävät, eivät vielä.

Omatunto???

Tarkoittanet ITSETUNTO.

Vierailija
25/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutte Porvossa 🤣

Vierailija
26/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän täällä hieman. Minulla on 3 lasta entisestä suhteesta. Kumppanini, joka on nainen, sekä yhteisen lapsemme äiti, sanoi yhteiselle lapsellemme tuon. Että on hänen silmäterä ja rakkain kaikista. Minun lapseni sitten kuulivat tuon. Ap

Eihän tässä mitään väärää ole. Tottakai äiti rakastaa omaa lastaan eniten.

Vierailija
27/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille omalle lapselle sanotaan, että noinhan se on, pikkuinen on äipykälle maailman tärkein, mitä sitä salaamaan. Miksi lapsille pitäisi valehdella?

Vierailija
28/41 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän täällä hieman. Minulla on 3 lasta entisestä suhteesta. Kumppanini, joka on nainen, sekä yhteisen lapsemme äiti, sanoi yhteiselle lapsellemme tuon. Että on hänen silmäterä ja rakkain kaikista. Minun lapseni sitten kuulivat tuon. Ap

Ensinnäkin ihan megavirhe (sen varmaan tiesitkin). Jokaisella vanhemmalla on vaikka mitä tunteita, mutta sen verran itsehillintää pitäisi olla, että sitä suosikkia ei yhdellekään lapselle kerrota. Ei sille omalle, eikä muillekaan.

Tollanen toiminta luo lasten välille eriarvoisuutta, joka häiritsee lasten välistä sisaruutta.

Parasta olisi kai selittää lapsille, että nyt tuli tehtyä virhe ja että ajattelemattomasti puhuttu. Ja pyytää anteeksi.

Sen jälkeen jos käytös on sen mukaista, ettei leikitä suosikkia, niin kyllä ne lapset leppyy.

Vierailija
29/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen on tämä uusi kumppanisi. Asiahan on ihan selvä (että omaa rakastaa eniten) mutta ei sitä ÄÄNEEN saa sanoa!

Vierailija
30/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittämällä vaan keskustella asiasta.

Siinä keskustelut auta kun paska on jo housussa!

Idioo tti mies

Mieskö puhuu äidin silmäterästä...?

Vierailija
31/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä nainen on tämä uusi kumppanisi. Asiahan on ihan selvä (että omaa rakastaa eniten) mutta ei sitä ÄÄNEEN saa sanoa!

Käytetyn miehen ottaneet on pääsääntöisesti tyhmiä. Mitä muutakaan tuollaiselta voi odottaa?

Vierailija
32/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet hullu.

Vain vakavasti henkisesti sairas ihminen, voi keksiä kirjoittaa tuollaisen aloituksen.

Hae apua, välittömästi.

Vierailija
33/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset vielä ymmärtävät kun aikuistuvat.

En ihan ymmärrä missä tilanteessa tulee tarpeen sanoa jollekin lapsista, että sinä olet rakkain. Tuo johtaa helposti tilanteeseen, jossa tuo lapsi väittää yhä uudelleen muille, että äiti ja isä tykkäävät eniten minusta... läl-läl-lää.

Uusperheet ovat muutenkin monesti vaikeita ilman tuollaisia korostuksiakin.

Vierailija
34/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Rip lasten omatunto. Vanhempana sitten ymmärtävät, eivät vielä.

Haloo!

Ei kai tuota ymmärrä ikinä. Ei aikuisena eikä lapsena.

Eikä tarvitse ymmärtää!

Hu llu mies

Lähtis ukko niska_pe_rse_otteella

Juu sairas mies. Arvottaa lapset eriarvoiseksi ja vielä muiden lasten kuullen!!

Huh huh, kaikkia se leipä elättää.

ääliö, koska"olet aina äidin silmäterä. Rakkain kaikista

Vierailija
35/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin biologinen lapsi on aina äidille se rakkain. Lapset tulevat sen vielä ymmärtämään kun saavat omia lapsia.

Miten niin kun saavat? Ovatko he yhtä itsekkäitä kuin emänsä ja pakottavat lapsensa kärsimään ja kuolemaan, sitten rakastavat heitä eri verran, sen verran mikä tyydyttää heidän tarpeitaan.

Vierailija
36/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Ihmisiä on liikaa ja sairaat sikiävät emättimet laulaen.

Syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
37/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä mitään väärää ole. Tottakai äiti rakastaa omaa lastaan eniten.

Ja on oikein sanoa tämä muiden lasten kuullen?

Vierailija
38/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon ja typerä nainen.

Rakkaus on asia jota ei vertailla, ikinä, ei etenkään perheen sisällä vaikka olisi millainen perhe.

Ajatella voi mitä haluaa mutta miten voi aikuinen ihminen pahoittaa lasten mielen noin, ja ihan tahallaan? Julmaa.

Vierailija
39/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se uusperheiden rakenteellinen ongelma on. Valitettavasti ääneen sanottuna muiden lasten kuullen.

Vierailija
40/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että itsellenikin on omat lapseni maailman tärkeimmät ja rakkaimmat. Miehen lapset ovat mukavia ja heihin olen kiintynyt, välitän ja tuen mutta heillä on oma äiti jolle ovat maailman rakkaimmat. Pidän äidin ajatuksia ihan luonnollisina joskin hieman tökeröänsanoa niin että muut perheen lapset kuulevat, erit. jos ovat kovin pieniä vielä tai biologinen äiti ei ole kuvioissa.