Onko kukaan aikeissa hankkia Minymon pallokuosista haalaria ?
Itse ostin sen tänään bobosta ja olin kuulemma jo aamulla kuudes joka sen on tänään ostanut,ovat tulleet eilen myyntiin.Kysymys on siis minymon haalarista jossa ruskealla pohjalla kauttaaltaan hennon vaaleanpunaisia palloja.Itse vaan nyt aloin epäröimään,että onko se kuitenkin liian erikoisen näköinen ja kyllästyykö siihen nopeasti,harkitsen vielä vaihtaisinko sen koko ruskeaan minymon pukuun.
Onko kellään muuten aiempaa kokemusta minymon laadusta ? Miten kestää kulutusta ?
Kommentit (19)
Olen ihastellut sitä pallohaalaria netissä ja ostaisin heti meidän pienimmälle neidille,jos olisi haalarin tarvetta. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen Minymon haalareiden laatuun ja kestävyyteen.
Sellon bobosta,myös kampissa niitä ainakin on .
Nyt kyllä ihan aiheen vierestä, mutta onkohan tällaisia myynnissä Suomessa missään? Mietin vaan, että miltähän näyttäisi luonnossa
http://sundbaby.dk/shop/minymo-smart-flyverdragt-72958p.html
http://sundbaby.dk/shop/minymo-smart-flyverdragt-72970p.html
Törmäsin näihin tänään eka kertaa netissä.
Millainen on Minymon mitoitus?
Reilu vai niukka?
Pakko laittaa vielä viestiä,että ihana on livenäkin tuo pallohaalari. Tänään kävin Bobossa muilla asioilla ja näin haalarin. Ei mielestäni ole liian erikoisen näköinen. Yhdistäisin itse vaaleanpunaiset asusteet ja kengät,niin johan olisi söpö paketti valmis. Taytyy katsoa keväällä,jos alesta löytyisi ens talvea varten...
Ttaateli,Minymo on melko lailla kooltaan paikkansa pitävää mitoitusta. Meillä 84cm pitkälle tytölle mahtuu hyvin 86 cm haalari ja tuntuu vielä sopivan väljältäkin.
taidan pitää pallohaalarin,olen tässä nyt viikonlopun yli miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen,että tulen vielä katumaan jos palautan sen.. Itsekin ajattelin yhdistää siihen vaaleanpunaista asusteita ja kenkiä myöten = )
ostin ruskean minymon haalarin, tyttö nyt noin 91cm ja ostin kokoa 92cm, menee varmasti sillä koko talven sen verran tuntuu vielä reilulta. Minusta on kyllä pikemminkin reiluhko kuin kokoaan vastaava, mutta ei niin isoja kuin esim reimatecit.
Itse mietin jos ottaisi kaksiosaisena, eli pallotakin + yksiväriset rusekat housut (nettikaupoissa näkyi takkia).
Kiitos mitoitusavusta.
Tuli sitten ostettua hetken mielijohteesta kyseinen haalari ja nyt kaduttaa... Mielestäni haalari on hieman "halvan" näköinen lähitarkastelussa ja ompelujälki ei ole lainkaan hyvää. Hauska kuosi ja kivat värit, niihin tuli tällä kertaa sorruttua. Hinta oli 98.90€ Bobossa ja se on tästä haalarista liikaa näin jälkiviisaana! Meiltä haalari kyllä lähtee vaihtoon. Kulutuksenkestosta tai muista teknisistäominaisuuksista ei ole mitään sanottava, kun kyseistä merkkiä ei ole meillä aiemmin ollut.
Itse maksoin sellossa siitä kympin vähemmän.
Tulin siis hankkineeksi tytölle trendihaalarin :) Ei se mitään, tuo on kyllä ihan söpönen. Tai siis itse en hankkinut, vaan mummu ihastui haalariin kaupassa ja halusi sen meille ostaa, enkä tietysti vastustellut.
Onko kellään vinkkiä asusteiden suhteen? Mietin jotain roosaa ja romanttista. Tintun sivuilla kävin ihastelemassa heidän hattujaan, mutta ilmeisesti talvimallisto ei ole vielä myynnissä vai kuinka? Mitäs te muut olette hankkimassa pallohaalarin kaveriksi?
Löytyiskös tuota turkoosi väriä Helsingistä jostakin?
Kiiitos!
Elikkäs kysymys tulikin jo tuossa otsikossa, onko kukaan hankkinut Minymon pallokuosista takkia? Millainen malliltaan ja kooltaan? Olisiko missään kuvaa kyseisestä takista?
Kiitos, jos joku viitsisi vastata =))
Meiltä löytyy tämä koossa 116cm. On anorakki-mallinen, jossa sivussa vetoketju toiseen kainaloon. Myös edessä on pieni vetoketju.
Minusta takki hyvin kokoaan vastaava. Siinä on vaaleanpunainen thinsulate-vuori ja hihojen vuori on liukaspintaista kangasta.
Kuva meidän takista tässä, jos saan onnistumaan;
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=2685179.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/…]
Ja missä Bobossa niitä näkyi?
Nettikaupasta olen noita ihaillut, tosin ihan yksivärisiä ajattelin meidän pojille.