Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harva nainen kykenee kepeään seksisuhteeseen?

Vierailija
05.07.2023 |

Aika moni väittää kavereille elävänsä sellaista, mutta kuitenkin pahoittaa mielensä, kun mies ei vastaa viesteihin eikä ole kiinnostunut kuin seksistä.

Katsellut tuollaista juttua vierestä, ja täälläkin on usein vastaavia kirjoituksia. Ehkä on niin, että naiselle kehittyy herkemmin tunteita seksin seurauksena tai kevyt tapailusuhde on alun perin korvike sille, ettei voi ko. miestä saada?

Ei minulla ole tuohon mitään sen kummempaa mielipidettä, surettaa vain vierestä katsella, kun ystävä on onneton. Itselläni oli kerran nuorena tuollainen suhde, mutta se oli oikea kevytsuhde eli en ollut ihastunut ko. mieheen. Siksi kannustin itse ystävääni tuollaiseen suhteeseen, mitä kadun.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä älykäs nainen kykenee tämä laiseen suhteeseen.

Vierailija
22/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana pitkä liitto jossa seksi oli hyvää. Eron jälkeen minulla oli suuri huoli miten saada edes kohtuullista seksiä. Olen nyt sinkkuillut jonkin aikaa ja TODELLA yllättynyt miesten tasosta. Kaikki ovat todella hyvin ottaneet minut huomioon. Olen saanut ihania kokemuksia, joissa jokaisella on joku oma vahvuus. Ottaisin jokaisen kokemuksen milloin tahansa uusiksi.

Mukana on ollut myös varattuja, joiden kumppani ei kotona halua/arvosta seksiä. Itse olen saanut joiltain näiltä miehiltä niin ihanaa seksiä etten voi käsittää ettei oma kumppani haluaisi sellaista.

Toki olen itsekin aktiivinen, innokas ja rohkea. Minulle on helppoa pitää suhde pelkässä seksissä ja heittäytyä siihen ilman tunteita. Mutta tiedän että kaltaisiani on vähän. T. N46

Olisitko suhteessa sietänyt miehesi syrjähypyt?

Etenkin, jos naiset olisivat kertoneet samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realimailma kirjoitti:

Kyllä älykäs nainen kykenee tämä laiseen suhteeseen.

Tarkoittanet itsekästä naista, joka ajattee samanlaisten miesten tapaan vain omaa nautintoaan. 

Vierailija
24/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin noin. Voin kivan illan päätteeksi harrastaa kivaa seksiä ja osaan ottaa nautintoni näissä yhden yön jutuissa mutta pitkä suhde pitää perustua tunteisiin. Pitkään suhteeseen, edes seksisuhteeseen, ei riitä että on vaan kiva.

N26

Vierailija
25/32 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä kenestä naisista nyt on kyse. On minulla ollut useampi kepeä seksisuhde, eikä niitä naisia yhdistä mikään. On ollut ujoja, suorapuheisia, intro- ja ekstroverttejä jne. Se eroaa tietenkin, miten vällyjen väliin päädytään, mutra itse tekninen suoritus kyllä onnistuu, eli kykenevät. Toki erilailla kukin. Viikonloppuna viimeksi.

Vierailija
26/32 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on väärässä.

Luin muuten eräästä naisten ja miesten seksuaalisuutta käsittelevästä kirjasta, että se on miehet, joille kehittyy todennäköisemmin tunteita seksin seurauksena, eikä suinkaan naiset. Myös omat kokemukseni tukevat sitä.

T. Kevytsuhteita harrastanut nainen

Vierailija
27/32 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä.

Luin muuten eräästä naisten ja miesten seksuaalisuutta käsittelevästä kirjasta, että se on miehet, joille kehittyy todennäköisemmin tunteita seksin seurauksena, eikä suinkaan naiset. Myös omat kokemukseni tukevat sitä.

Muiden miesten puolesta en voi puhua, mutta omalta kohdaltani allekirjoitan. Tuosta syystä en nuorena ja himokkaana kollinakaan pystynyt irtoseksiin, koska ihastumisen tunteet olivat pelissä jo kauan ennen kuin edes tissiin pääsi kiinni. Seurauksena se, että vaimo on ollut käytännössä ainoa seksikumppanini.

Vierailija
28/32 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä.

Mikä kirja?

Vierailija
29/32 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä.

Mikä kirja?

Why men don't listen and women can't read maps. Siinä oli mm., että naisten aivot kykenevät erottelemaan paremmin tunteet ja seksin, miehet eivät pysty niin erottamaan. Siksi miehet saavat tunteita seksin harrastamisen seurauksena ja naiset eivät, yai ainakin naiset pystyvät paremmin erottelemaan, että mikä hyvä tunne on vain fyysistä nautintoa ja mikä ihastusta tai rakkautta.

Vierailija
30/32 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita tuota kyllä yhtään. Olen pitänyt yllä useita seksisuhteita ja miehillä ne tunteet tuntuu tulevan poikkeuksetta.

Tällä hetkellä on tilanne että kolme laittelee kaipaavia viestejä, lopetin suhteet juurikin niihin tunteisiin koska en halua parisuhdetta. Jokainen heistä jossain vaiheessa sanoi että haluaa minusta enemmän.

Yksi taas loukkaantui perinpohjin kun tunnusti että on rakastunut minuun eikä minulla ollut vastakaikua antaa niihin tunteisiin.

Yksi sanoi alle kuukaudessa että on rakastunut..

Näitä on toistakymmentä ollut tässä eikä yksikään ole onnistunut ilman etteikö tunteita olisi tullut, paitsi minun puolelta.

Miettinyt mistä löytäisi vain seksiseuraa, juurikin sellaista kevyttä ja vain sitä.

Vierailija
31/32 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä.

Mikä kirja?

Why men don't listen and women can't read maps. Siinä oli mm., että naisten aivot kykenevät erottelemaan paremmin tunteet ja seksin, miehet eivät pysty niin erottamaan. Siksi miehet saavat tunteita seksin harrastamisen seurauksena ja naiset eivät, yai ainakin naiset pystyvät paremmin erottelemaan, että mikä hyvä tunne on vain fyysistä nautintoa ja mikä ihastusta tai rakkautta.

Itsellä naisena tulee tunteet mukaan helposti ja olen ihastunut monta kertaa saamatta vastakaikua. Jos tunteita ei ole, en mielelläni muistele miestä, saatan jopa tuntea inhoa.

Vierailija
32/32 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitettavasti. Naiset ottaa seksin liian vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme