Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen sää. Heinäkuussa pitäisi olla kesä parhaimmillaan ja monilla loma juuri silloin.

Vierailija
05.07.2023 |

Surkeelta vaikuttaa tilanne. En tiedä pitkänaika välin ennustuksia, mutta helteitä saadaan odottaa. Miksi näin täällä suomessa?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on AINA hyvä sää!

Vierailija
2/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samat tyypit saa heinäkuun, joten ihan kivaa, että joillekin muille sattuu välillä helteet.

Sitä paitsi säähän ei voi vaikuttaa, joten siitä nariseminen on rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi osoittaa valituksen?

Vierailija
4/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikisette? Ei ole luntakaan yhtään ja vedet eivät ole jäässä, joten uimaan pääsee. Päivänvaloa piisaa.

Vierailija
5/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ON kesä parhaimmillaan. Olen koko päivän puuhaillut pihalla. Nyt kahvilla terassilla, tässä on mukava istua kun aurinko ei porota vaan raikas kesätuuli puhaltaa.

Vierailija
6/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan paras kesäsää. Ja pitkästä aikaa normaali Suomen kesä

Vierailija
7/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin, kun on normaalia kesäsäätä eikä mikään viidettä viikkoa jatkuva pilvetön helleputki. Luontokin on ihanan rehevä vesisateiden ansiosta. Kohta pääsee poimimaan lakkoja ja mustikoita.

Vierailija
8/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan surkea ilma. No pitää varmaan löhötä sohvalla ja lihoa.

Vierailija
9/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen loman tekemisiä osittain sään mukaan.

Sateisena päivänä järjestellään kotia, käydään kaupoilla, sisustetaan, siivotaan vaatekaapit. Sadesää sopii myös ajopäiväksi mummolaan tai mökille tai vaikka kuntosalipäivälle.

Aurinkoisena päivänä ulkoilupuuhia, huvipuistoja, luontoretkiä.

Helteellä uintia tai jotain vesipuuhaa.

Lapsia 3kpl, eskarilaisesta yläkouluikäiseen. Heillä ollut leirejä ja kerhoja kesäkuussa, niin viihtyvät nyt myös kotona ja mökillä, kunhan välillä jotain puuhataan yhdessä.

Jospa ne helteet vielä palaisi.

Vierailija
10/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalallakin on lomaa, joten lärvit on ottanut ja kusihätä hänellä melkoinen.

Vierailija
11/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäsää on parhaimmillaan kun on 23 ja puolipilvistä, 14 astetta ja vesisade on kaukana parhaasta.

Vierailija
12/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva sade harmittaa. Satanut lähes tauotta kolme päivää

Vierailija
13/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Ihan kolme päivää. Miten sinä nyt tästä selviät?

Mikä tekee ihmisistä näin omanapaisia? Olen nyt kuunnellut tätä tämän viikon, kun MUN loma alkoi, miks pitää sataa?!! Voi jeesusmaria sentään! Minäminäminä, minun loma, minun tunteet, minun paha mieli.

Paikoin ei ole satanut koko kesänä YHTÄÄN, siellä missä on satanut, niin niin vähän, ettei siitä ole ollut luonnolle mitään apua. Nyt kun vihdoinkin luonto saa kauan kaipaamaansa vettä, niin ihmiset itkee mutta kun MUN loma! Osaatteko edes hävetä?

Ja mitä teiltä nyt niinku jää tekemättä, kun muutaman päivän sataa? Miksi ette nauttineet siitä kuumuudesta silloin kun sitä oli? Kai nyt jokaisella osan päivästä on vapaata sieltä töistä? Mikä esti illalla tai vapaapäivänä lähtemään nauttimaan siitä pätsistä? Sisälläkö murjotitte, että sitten lomalla vasta menen ulos?

Vierailija
14/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän kova tuuli Helsingissä. Ollut jo monta päivää.

Vierailija
15/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Ihan kolme päivää. Miten sinä nyt tästä selviät?

Mikä tekee ihmisistä näin omanapaisia? Olen nyt kuunnellut tätä tämän viikon, kun MUN loma alkoi, miks pitää sataa?!! Voi jeesusmaria sentään! Minäminäminä, minun loma, minun tunteet, minun paha mieli.

Paikoin ei ole satanut koko kesänä YHTÄÄN, siellä missä on satanut, niin niin vähän, ettei siitä ole ollut luonnolle mitään apua. Nyt kun vihdoinkin luonto saa kauan kaipaamaansa vettä, niin ihmiset itkee mutta kun MUN loma! Osaatteko edes hävetä?

Ja mitä teiltä nyt niinku jää tekemättä, kun muutaman päivän sataa? Miksi ette nauttineet siitä kuumuudesta silloin kun sitä oli? Kai nyt jokaisella osan päivästä on vapaata sieltä töistä? Mikä esti illalla tai vapaapäivänä lähtemään nauttimaan siitä pätsistä? Sisälläkö murjotitte, että sitten lomalla vasta menen ulos?

Mikähän vamma sullakin päässäs on.

Vierailija
16/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut pitkään kuivaa ja luonto kärsinyt, on hyvä että sataa.

Vierailija
17/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailijat voivat lähteä Etelään, jos ei kotimaan sää kelpaa. Espanjassa riittää hellettä ja scorciota.

Vierailija
18/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän kova tuuli Helsingissä. Ollut jo monta päivää.

Tuulivoimalat tekee sähköä kun tuulee ja sähkön hinta alenee.

Vierailija
19/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luontoakin alkoi vähän harmittaa jatkuva sateeton monien viikkojen putki. Alkoi ruohikko palamaan, ja lehdet puista kellastumaan.

Vierailija
20/102 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te hellehullut ette osaa pukea päällenne jotain lämpöistä. Miksi pitää aina olla pienet persevilkkushortsit päällä ja tiukka toppi myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan