Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitaasti eteneminen suhteessa! Syitä?

Vierailija
05.07.2023 |

Miksi nainen haluaa edetä todella hitaasti suhteen alussa? Kyseessä aikuinen ihminen kuitenkin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa tälläistä.

Raju red flag, ota kuitenkin huomioon, että 99% varmuudella jakanut itseään todella helpolla muille, miksi sinä saat erikoiskohtelua?

Vierailija
22/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raju red flag, ota kuitenkin huomioon, että 99% varmuudella jakanut itseään todella helpolla muille, miksi sinä saat erikoiskohtelua?

Niistä muista luultavasti halunnut vain seksiä itsessään. Nyt ehkä jopa miettii vakavampaa.

Itse ainakin noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut "jakanut itseäni" tasan kenellekään, kun halusin edetä hitaasti miehen kanssa. Oli siis ensimmäiseni. Ja kyllä, ihan olin aikuinen tuolloin, hui kauhistus.

Vierailija
24/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei voi tietää jollei kysy.

Vierailija
25/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee vielä parempia vaihtoehtoja.

Jätä se lehmä. Ansaitset parempaa.

Vierailija
26/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/31 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan edetä hitaasti ja tutustua kunnolla ennen kuin ryhdyn suhteeseen - edes seksisuhteeseen - kenenkään kanssa. On ollut tarpeeksi monta paskaa kokemusta liian nopeasti etenemisestä.

Vierailija
28/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali toimintamalli tuo on

Vierailija
29/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olin ihan äimänkäkenä viime vuonna kun eka kertaa ikinä mies halusi edetä hitaasti. Itse olisin mennyt sänkyyn vaikka ekoilta treffeiltä mutta mies halusi odottaa. Oli todella levoton olo kun en tiennyt miten sellaisessa suhteessa toimitaan. Sitten selvisikin että syy hitauteen oli se, että piti minua suuremmassa arvossa kuin naisia koskaan aiemmin ja halusi varmistaa, että suhteelle kehittyy vahva pohja. Siis ensimmäinen herrasmies minun elämässäni ja meinasin itse sössiä koko jutun kiirehtimällä. 

Vierailija
30/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olin ihan äimänkäkenä viime vuonna kun eka kertaa ikinä mies halusi edetä hitaasti. Itse olisin mennyt sänkyyn vaikka ekoilta treffeiltä mutta mies halusi odottaa. Oli todella levoton olo kun en tiennyt miten sellaisessa suhteessa toimitaan. Sitten selvisikin että syy hitauteen oli se, että piti minua suuremmassa arvossa kuin naisia koskaan aiemmin ja halusi varmistaa, että suhteelle kehittyy vahva pohja. Siis ensimmäinen herrasmies minun elämässäni ja meinasin itse sössiä koko jutun kiirehtimällä. 

Itse kokisin aika negatiivisesti tällaiset puheet. Se, että vertaillaan muihin naisiin sekä se, että annetaan ymmärtää, että miehen mielestä seksi liittyy epäarvostukseen tms.

Vierailija
31/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kokisin aika negatiivisesti tällaiset puheet. Se, että vertaillaan muihin naisiin sekä se, että annetaan ymmärtää, että miehen mielestä seksi liittyy epäarvostukseen tms.

Ei tässä ollut mitään negatiivista. Miehellä vaan sydän särkynyt niin monta kertaa ettei halunnut ylittää tiettyjä rajoja ennen kuin tunnettiin paremmin. Ei liity mitenkään siihen että seksinn harrastaminen sinänsä olisi väärin tai että minun tapani ilmaista seksuaalisuutta olisi väärin. Oli vaan kokenut kovia ja halusi nyt pelata varman päälle. Oikeassa oli, suhde on paljon syvempi kuin mikään aikaisempi. Minä vaan olin tottunut siihen, että miesten pitää heti saada seksiä tai muuten eivät ole kiinnostuneita.