kierukan poisto sattuuko?
sattuuko kierukan poisto jos laittaminen sattui niin paljon että taju lähti?
Kommentit (28)
Riippuu siitä, kuinka syvällä langat ovat. Jos tunnet ne itse, poistaminen on helppoa! Jos et tunne, varaudu syvältä kohdunkaulasta ronkkimiseen kun niitä etsitään ja se SATTUU todella :/
Mulla ollut kaksi kertaa ja eka kerta ei sattunut yhtään. Toka sitten sattui ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen vaan jättää olemaan?
Voi toki, mutta ehkäisyteho hiipuu pikkuhiljaa ja et voi laittaa uutta kierukkaa ennenkö vanha poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen vaan jättää olemaan?
Joo, sitten pääsee iltalehtiin kun syntyy vauva kierukka kourassa :)
joo tottakai mutta jos haluaa uuden niin on vähän paska tilanne jos vanhaa ei saa pois :,D
Jos suin kautta, niin kyllä vihlaisee ruokatorvesta.
Ei sattunut laitto eikä poisotto ollenkaan.
Laitto kyllä sattui kovasti, poistoa en juuri huomannut ja tapahtui vilauksessa.
Kokeilemalla se selviää. Siihen ei oo kukaan kuollut. Jos sinne jotain laitetaan niin kandee varautua että se jokin otetaan myös pois, vai arvelitko että se maatuu sinne? :D voi elämän kevät. Ja on kipuherkkää porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään niin paljon kuin laitto. Mutta kirpasee nopeasti. Toisen kerran kun multa otettiin pois kerroin lääkärille että mua pelottaa. Hän pyysi mua aivastamaan kovaa ja samaan aikaan veti kierukan pois. En tuntenut mitään <3 Olin niin onnellinen ja kirjoitin hänestä positiivisen palautteen. Suosittelen samaa kikkaa!
Miten aivastetaan käskystä?
KIERUKAN ASETTAMINEN EI SATU POTILAASEEN YHTÄÄN.
Eikä kierukan poistamminen.
Nyt ei puhuta "kipupotilaista" eikä sadistisista operaation suorittajista...
Ap, miksi trollaat aiheella?
Kierukka on järkivaihtoehto, kaikin puolin.
Googlaa iud cervix clamp.
En tajua miten naisia voidaan hoitaa ilman puudutusta näin sadistisin menetelmin. Itse en ikinä suostuisi.
Ap täällä vastailee itselleen, että muka sattuu. Ei satu.
Mainostaako joku täällä kemikaaleja? Foorumin säännöissä on mainostaminen kielletty.
Hormoonipalstahullu mollaamassa kierukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa iud cervix clamp.
En tajua miten naisia voidaan hoitaa ilman puudutusta näin sadistisin menetelmin. Itse en ikinä suostuisi.
Lopeta trollaaminen.
Mikä trollaaminen? Noita piikkipihtejä ihan todella käytetään kohdunkaulan aloillaan pitämiseen.
Ei yhtään niin paljon kuin laitto. Mutta kirpasee nopeasti. Toisen kerran kun multa otettiin pois kerroin lääkärille että mua pelottaa. Hän pyysi mua aivastamaan kovaa ja samaan aikaan veti kierukan pois. En tuntenut mitään <3 Olin niin onnellinen ja kirjoitin hänestä positiivisen palautteen. Suosittelen samaa kikkaa!