SDP:n Antti Lindtman poistelee paniikissa todella arkaluonteisia kuviansa jotka levisivät eilen netissä?
Viime yönä ennen kello kahta joku hänen äänestäjänsä latasi kolme todella arkaluonteista kuvaa Lindtmanin facebook päivitykseen ja kysyi pitävätkö nämä kuvat paikkaansa, kuvat poistui muutamassa minuutissa. Lindtman päivystää paniikissa someansa kello 2 yöllä?
Kommentit (1938)
Näköjään se on tuo Iltalehden plussa palvelu irtisanottava, jos ei tuon kummempaa kohua tule Lindmanista
Oliko Junnila yhdessä noista kuvista??
Ei ollut vaikka persua koitat siellä kuinka nähdä
Odotin kyllä internetsiin tulevaksi "suksiboksi"kuvaa Lindemannista mutta en Lindtmanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin että Lindtman on vässykkä
Hiljaisissa vesissä kutevat suuremmat....
Mitä mahtaa vaimo tuumata kaikesta ja menneisyydestä? Onko tiennyt ja onko Antti kertonut tai ehtikö kertoa, ennen näitä paljastuksia?Eihän näistä nuoruuden hassutteluista kukaan täysjärkinen ota nokkiinsa. Se on eri asia jos selvänä ja vakavissaan uusnatsiporukan miitingeissä tosissaan huitoo ja uhoaa. Jokainen (pl. persut) tajuaa känniläpän ja selvänä tehdyn tosiuhon eron. Jokaisella on nuoruudesta näitä. Ei silloin ole vielä ihan täyttä tajuntaa, ja ei tarttekaan olla.
Kännissä oli pahatiimiläisetkin. Viinaa ja kaljaa näytti olevan runsaasti tarjolla. Ja nasseilu on nasseilua ihan iästä riippumatta. Myös se toivon mukaan simuloitu suuseksikuva ja strippauskuvat ovat järkyttävän naisvihamielisiä.
Nyt vasta tajuan, miksi Antti on naimisissa eläkeikäisen kanssa. Kaikki Antin ikäiset tiesivät Antin naisten halventamisjutuista, ja kiertävät Antin kaukaa. Saako tollasia kuvia edes laittaa nettiin? Tyttöinä vetäisin Antin kavereineen oikeuteen.
Taitaa kaikki homppelit olla naimisissa äitinsä ikäisen naisen kanssa, myös ranskan makarooni.
Kun taas te äärioikeiston syrjäytyneet ette myönnä olevanne homoja kaikki. Eikö olisi itsellennekin kivempaa tehdä samanmielisten hakaristiritarien kanssa yhteinen juna vaikka Yyteriin?
Nyky aikaa ja asioita ei voi täysin verrata 10-20 vuotta sitten olleeseen aikaan. Silloinhan oli esim. monissa viihdeohjelmissa että pilkataan jotain henkilöä vaikkapa kävelytyylin vuoksi. Johannes Virolaista ja Kyllikkiä pilkattiin viihde ohjelmassa., ja monia muitakin. Sitten oli tapana sanoa usein käänteisesti vaikkapa että, Joo.. Kiva. kun jotain ikävää oli tapahtunut, kuulija ymmärsi sen että se tarkoitti just toisin päin kun sen sanoi yhteydessä vaikkapa että, mun auto hajosi. En usko että aina tarkoittaa sata prosenttisesti mitä sanoo ja kymmenessä vuodessa ajatusmaailma ehtii useinkin muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi näyttäisi että Lintman polttaa mitä ilmeisemmin pilveä joissakin kuvissa.
Tästä ei liene mitään näyttöä, mutta ainakin yhdessä kuvassa oli oluttölkki, jonka sivuun oli liitetty jonkinlainen putki.
Minä en huumehommista tiedä mitään, mutta eikö tuollaiset viritykset voi liittyä poltteluhommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen nat si pas kat näköjään pelkäävät oppositiota.
Ei ilmeisesti ole hallitus kovin vakaalla pohjalla?
Tänään nousi kivijalka kalliolle. Korkea ja kovaa betonia.
Siitä tulee kotkanpesä. Vuosisatoja varten. Kivijalkaan on tallennettu kaikkien esi-isien rötökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen nat si pas kat näköjään pelkäävät oppositiota.
Ei ilmeisesti ole hallitus kovin vakaalla pohjalla?
Demarit on oppositiossa joten miten ne itseään pelkäis
Ota noista selvää sitten. Lindmankin oli maanantaina sitä mieltä ettei nasseaiheista sovi vitsailla ollenkaan, keskiviikkona sitä mieltä että omat kuvat ei merkitse mitään koska kännissä ja läpällä sitä vaan kainaloa tuuleteltiin aseiden kanssa. Alasti.
Blackfaceina.
Koskas Lindtman eroaa puolueesta. Ainiin mä unohdin. Vasemmistolla on eri säännöt:)
Vierailija kirjoitti:
Nyky aikaa ja asioita ei voi täysin verrata 10-20 vuotta sitten olleeseen aikaan. Silloinhan oli esim. monissa viihdeohjelmissa että pilkataan jotain henkilöä vaikkapa kävelytyylin vuoksi. Johannes Virolaista ja Kyllikkiä pilkattiin viihde ohjelmassa., ja monia muitakin. Sitten oli tapana sanoa usein käänteisesti vaikkapa että, Joo.. Kiva. kun jotain ikävää oli tapahtunut, kuulija ymmärsi sen että se tarkoitti just toisin päin kun sen sanoi yhteydessä vaikkapa että, mun auto hajosi. En usko että aina tarkoittaa sata prosenttisesti mitä sanoo ja kymmenessä vuodessa ajatusmaailma ehtii useinkin muuttua.
Miksi sitten toisten tekemisiä tongitaan 15-20 vuoden takaa?
Vierailija kirjoitti:
Koskas Lindtman eroaa puolueesta. Ainiin mä unohdin. Vasemmistolla on eri säännöt:)
Demareille kelpaa vaikka olisit tuomittu kissanpolttaja.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään se on tuo Iltalehden plussa palvelu irtisanottava, jos ei tuon kummempaa kohua tule Lindmanista
Huomenna tulee Seiska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareille kelpaa vaikka olisit tuomittu kissanpolttaja.
Tai insesti-isä.
Ei voi poistaa kun ei ole kyseisten tilien omistaja. IP näyttää että äärioikealta tuulee. Joko keikkuu nasuhallitus? Kieltäytyykö Sauli nimittämästä nasun tilalle lastenraiskaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Koirapuistokuvat ovat melko omituisia.
Niissä tosin ei taida ana esiintyä.
Emme ole nähneet vielä kaikkia kuvia. Niitä oli kuulemma yht. 3500.
Persuilla näköjään vähissä ministerimateriaali 😂
Vierailija kirjoitti:
Antti ja NSDP
Suomen kansallissosialidemokraattinen työväenpuolue, kuten olen jo monta kertaa sanonut. Vitsillä ja läpällä luonnollisesti.
Ota noista selvää sitten. Lindmankin oli maanantaina sitä mieltä ettei nasseaiheista sovi vitsailla ollenkaan, keskiviikkona sitä mieltä että omat kuvat ei merkitse mitään koska kännissä ja läpällä sitä vaan kainaloa tuuleteltiin aseiden kanssa. Alasti.