Olen yllättynyt, että näin 48 vuotiaana haluaisin pervoilla enemmän
Haluaisin kokea lesboseksiä, kimppakivaa, ja katsoa seksibileissä rietastelevia ihmisiä.
Missä olisi yhteisö, joissa voisi turvallisesti kokeilla kaikkea? Yritin rekisteröityä XU yhteisöön mutta en onnistunut. Joku kohta ei hyväksynyt yhteisönimeä tmv
Kommentit (14)
Siitä vaan, kerran täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne Keravan seksibileisiin.
Kuulostaa muuten vaihdevuosilta, monelle tulee toi vaihe. Toimi nopeasti, se menee myös ohi vuodessa, parissa.
Tai toisilla se seksielämä 2.0 vasta alkaa ja ehtii vielä kymmeniä vuosia nauttimaan estottomasti.
Tervetuloa seksuaalisesti heränneiden joukkoon. Tästä matkasi nautintoihin alkaa!
Varoitan jo nyt, kun annat sille pikkusormen, se vie koko käden. Siksi muista liukkari ;)
Liityt sinne XU:hun meidän joukkoon. Joku virhe ehkä ollut sivustolla vaan. Ei ollut vaikea liittyä.
Lienee jokaisen biologiansa tuntevan tietävän tuon: testosteronin väheneminen (alkaa n.30v) lisää toki samassa suhteessa erotyyppistenmielen.yms iän tuomien sairauksien määrää. Lienet jo yksi, heistä..
Itsellä sama, vaimolla päinvastoin. Ja mitä kavereiden kanssa olen jutellut, niin jokaisella täysin sama.
Odotahan vaan kun täytät 60, niin himot vaan lisääntyy. Nimimerkillä kokemusta on.
Hyvä, että näistä puhutaan. Minulla on esivaihdevuodet menossa ja samalla on iskenyt myös ikääntymisen pelko.
Pelottaa, että seksi loppuu, kun vasta 2v sitten kunnolla löysin itseni. On kiva ajatella, että kivaa kun luvassa vielä ainakin 20v.
Appivanhemmat on noin 80v ja vahingossa törmäsin erektiolääkepakettiin. Joten tässä voi olla vielä vaikka kuinka pitkään vielä kivaa jäljellä, jos samaan ikään pääsee.
Oma mieskin on vielä viriili ja nyt kun ollaan päälle 40v, niin on tullut myös malttamista ja yhdyntäkeskeisyys on vähentynyt.
Se on muuten jännä miten paljon seksuaalisempia ja estottomampia yli 40v naiset tuntuvat olevan verrattuna alle 30v naisiin. Toki itsellä pieni otanta, mutta vaikuttaisiko kypsempi suhtautuminen seksiin kokemuksen myötä tai itsevarmuuden kasvaminen tähän?
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä miten paljon seksuaalisempia ja estottomampia yli 40v naiset tuntuvat olevan verrattuna alle 30v naisiin. Toki itsellä pieni otanta, mutta vaikuttaisiko kypsempi suhtautuminen seksiin kokemuksen myötä tai itsevarmuuden kasvaminen tähän?
Muutos seksuaalisuudessa oli aivan älytön, kun tuli tänne neljänkympin toiselle puolelle. Vähän surettaa, että vasta nyt saa sitä seksiä mitä olisi aina halunnut. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
En tiedä liittyykö hormoneihin, elämänkokemukseen vai mihinkä. Mutta en valita.
Vähän harmittaa, että ei ole enää niin nätti kuin nuorena. Että se jotenkin vielä parantaisi kokemusta. Mutta kaikkea ei voi saada. Vielä kuitenkin on tällaisia paineita, mutta äkkiä ne unohtuu toisaalta kun panettaa.
Mistä mä löytäisin tuommoisen kokeneemman naisen jonka kanssa pervoilla yhdessä. Istuisit mun kasvoille ja tekisit mitä haluaisit mmmm :P
M31
Ite alotin just lesboseksin ja kimppakivat +40. Aviomiehen kans seksiki muuttu ihan toisenlaiseksi, ku alotettiin puhuu omista fantasioista ihan rehellisesti. Peggingiä tullu kokeiltua myös.
Kaippa ne hormonit vaikuttaa ja tietynlainen rentous, kun on jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löytäisin tuommoisen kokeneemman naisen jonka kanssa pervoilla yhdessä. Istuisit mun kasvoille ja tekisit mitä haluaisit mmmm :P
M31
Ei ehkä kannata työntää omia fantasioitaan toisen naamalle heti. Vaikka olisin kuinka vallaton nelikymppinen, niin en ole mikään muiden fantasioiden toteuttaja.
Mene sinne Keravan seksibileisiin.
Kuulostaa muuten vaihdevuosilta, monelle tulee toi vaihe. Toimi nopeasti, se menee myös ohi vuodessa, parissa.