Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 35-vuotias liian vanha jatkamaan alussa olevia yliopistoopiskeluja?

Vierailija
11.12.2006 |

kotiäitinä olen ollut vuosia vuosia opiskelun aloittamisen jälkeen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat jatkaneet keskenjääneitä opintoja.

Toinen oli 40 ja toinen 52 eli sillä taustalla et ole.

Itse olen valmistunut, mutta haluaisin opiskella toista tutkintoa tai täydentää vanhaa. Olen 40.

Vierailija
2/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 40 vuotias vastavalmistunut nainen ilman työkokemusta on todennäköisesti ilman työpaikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa, onko alalla työllistymismahdollisuuksia valmistumisen jälkeen. Vai kannattaisko kuitenkin etsiä joku lyhyempi koulutus alalle, jolta löytyy töitä. Itse olen valtiotieteen maisteri ja nyt ok töissä, mutta tein opiskeluaikoina liki palkattomia harjoitteluja, huonopalkkasia, mutta vaatia määräaikaisuuksia, ja sain näin työkokemusta, jolla pääsin kunnon töihin. Asiaa auttoi myös opiskeluvaihtojen ja ulkomaan kesätöiden kautta saatu kielitaito.

Perheellisenä ja " vähän vanhempana" sulla ei ole ehkä mahdollisuutta kulkea tollasta polkua ja esim. joku yhteiskuntatieteellinen tai humanistinen tutkinto tai joku kansanterveystyön maisterin tutkinto tuppaavat olemaan sellaisia tusina-höpölöpötutkintoja, ettei niillä pelkästään tee yhtään mitään työmarkkinoilla.

Vierailija
4/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaa pahitteeksi olis edes jotakin opiskella koska esim " yliopistoopiskeluja" ei ole yhdys-sana

Vierailija
5/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis vakituisessa työssä, toinen sai uuden työpaikan valmistuessaan 44-vuotiaana. Ei ollut työkokemusta ko. alalta.

2

Vierailija
6/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ainakaa pahitteeksi olis edes jotakin opiskella koska esim " yliopistoopiskeluja" ei ole yhdys-sana

Kiitos, en tiennytkään. Vautsi, aina oppii uutta aihe vapaalla. Ja ihmiselle ei voi koskaan tulla kirjoitusvirheitä vauva sylissä kirjoitettaessa. Ei.

Vierailija
7/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kirjoitatko tosiaan yhdyssanan väliviivalla, typerys! :DDDD

Vierailija
8/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan on yhdyssana, siihen vaan tulee viiva kahden saman vokaaliin väliin.

Ei tekisi kurssitus sinullekaan pahaa!

Vierailija
9/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden yh äidin, joka nelikymppisenä opiskeli oikeustieteiden kandiksi. Todella mahtava tyyppi ja aikamoinen saavutus, kun on ollut varmasti rahallisesti tiukkaa.

Vierailija
10/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä 36v joka miettii ihan samaa! tarvitsisin vähän rohkaisua minäkin :)

ja kielipoliisille: tiedän milloin ja miten käytetään isoja kirjaimia, en vaan jaksa...

Vierailija
11/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no tuotahan ihmiset sinulle kirjoitti, ettei yhdyssanaa kirjoiteta väliviivalla. Mikäs amitsupimu siellä pätee? :DDDDDD

Vierailija
12/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nimenomaan on yhdyssana, siihen vaan tulee viiva kahden saman vokaaliin väliin.

Ei tekisi kurssitus sinullekaan pahaa!

mikä ihmeen kursSistus??

Vierailija
13/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan alemman tutkinnon valmiiksi ensi vuonna ja ylempään menee vielä pari lisää. Uskon kuitenkin, että saan töitä enkä pidä itseäni mitenkään vanhana vielä. Luen kauppatieteitä.

Vierailija
14/14 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 43 ja syksyllä jatkoin aikoinaan keskenjääneitä opintojani. työkokemustakin ovat vuodet tuoneet ihan samalta alalta.