Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten toivoisitte että teitä lähestyttäisiin?

Vierailija
04.07.2023 |

Esim. kuntosalilla? Onko teille ok jos nainen tekee aloitteen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ja sen voi tehdä silleen tikusta asiaa tyylillä, kysyt vaikka mieheltä neuvoja tai mielipidettä johonkin asiaan. Ei tartte heti täräyttää että lähex panee tms.

Vierailija
2/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten verbaalisesti noin ensi alkuun. Sitten vasta kättä housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toivon, että nainen nykäisee hihasta, tai tulee muuten vaan juttelemaan niitä näitä rohkeasti. Kuin mies tulisi toiselle miehelle heittämään juttua.

Emme me miehet pure, eikä meitä tarvitse pelätä. Eikä naisten tarvitse esittää yhtään mitään. Tulkaa älkääkä ujostelko.

-mies

Vierailija
5/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tähän tyyliin kuin tässä sanotaan.

Vierailija
6/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä toivon, että nainen nykäisee hihasta, tai tulee muuten vaan juttelemaan niitä näitä rohkeasti. Kuin mies tulisi toiselle miehelle heittämään juttua.

Emme me miehet pure, eikä meitä tarvitse pelätä. Eikä naisten tarvitse esittää yhtään mitään. Tulkaa älkääkä ujostelko.

-mies

Joo ette pure, mutta hxxrittelette ja nolaatte julkisesti. Niitäkin, jotka ovat muuten vaan ystävällisiä eivätkä ole edes iskemässä.

Vierailija
7/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Joo ette pure, mutta hxxrittelette ja nolaatte julkisesti. Niitäkin, jotka ovat muuten vaan ystävällisiä eivätkä ole edes iskemässä.

Voi sinua, et kuulostaa yhtään katkeralta. Sinusta varmaan joku saa vielä hyvän vaimon, mutta en minä tai mun kaverit.

Vierailija
8/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok ja sen voi tehdä silleen tikusta asiaa tyylillä, kysyt vaikka mieheltä neuvoja tai mielipidettä johonkin asiaan. Ei tartte heti täräyttää että lähex panee tms.

Mä oon yrittänyt näin kymmeniä kertoja vuosien varrella, eikä niistä ikinä tule mitään. Mies yleensä vaan toljottaa että mitä siinä oikein höpötät, vastailee parilla sanalla/mutinalla, tai lähtee pois paikalta. Tajuaako siis kukaan mies oikeasti tikusta asiaa -aloitusta?? 😁

Vierailija
9/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan. Ainoa oikea tapa.

Vierailija
10/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vain ja sano jotain kivaa.

Vierailija
11/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Tämä tuntuu järkevältä, mutta välillä kuulee miesten puhuvan etteivät "ymmärrä" naisten viestejä ja kaipaavat suorempaa kommunikointia

Vierailija
12/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään salilla vaan irkissä voi avata privan.

Vierailija
13/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yrittänyt näin kymmeniä kertoja vuosien varrella, eikä niistä ikinä tule mitään. Mies yleensä vaan toljottaa että mitä siinä oikein höpötät, vastailee parilla sanalla/mutinalla, tai lähtee pois paikalta. Tajuaako siis kukaan mies oikeasti tikusta asiaa -aloitusta?? 😁

En minä ainakaan tajua. Minun reaktioni on että nainen puhuu siitä asiasta mistä puhuu ja keskityn siihen. Ei minulle tule ikinä mieleen mitään muuta.

M40

Vierailija
14/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua, mutta siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Naiset tekee niin harvoin aloitteita, ettei niitä miehet tajua. Muutaman tikun kun keksit asiaksi, niin ehkä jossain vaiheessa tajuaa.

Vierailija
15/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään salilla vaan irkissä voi avata privan.

Kissin chatissa

Vierailija
16/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nainen salilla kysyy neuvoa johonkin mieheltä, miehen ajatuksissa se on aloite? Näin mä olen vähän pelännytkin, siksi en juuri uskalla edes tervehtiä.

Vierailija
17/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimesti flirttaillen tai juttelemalla ihan niitä näitä. Tai molempia.

Vierailija
18/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yrittänyt kymmeniä kertoja vuosien varrella? Oletko kehopositiivinen, hampaaton tai jotain muuta sellaista, vai oletko yrittänyt vain niitä miehiä, jotka ovat kuin Ritari Ässä?

Vierailija
19/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään että tullaan ihan reilusti kokeilemaan varustusta, mutta liikaa ei saa puristaa. 

Vierailija
20/32 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla olen kuntoilemassa, joten on erittäin junttia, jos nainen alkaa häiritsemään. Vai mitä, naiset?

Kirjastossa saa lähestyä. Käyn usein kirjastossa lukemassa omia kirjojani, kun siellä on erittäin valoisaa ja hieno näkymä järvelle. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä