Ällöttää ajatus siitä, että kollegat tyhjentävät kuukuppejaan työpaikalla minne sattuu
Saa vessassa aina pohtia minne se viimeinen on tyhjennetty, ja välillä onnekkaina päivinä ihan näkee punaisia tahroja vessanpöntön posliinissa ja renkaassa(!!). Minulle nuo ovat ihan jarruraitojen jättämiseen verrannollisia. Jotkut eivät myöskään näemmä tunne mitään häpyä ja tyhjentelevät niitä paakkuisia kuppeja __käsienpesualtaaseen__. YÖÖÖÖRRH. Minulla ei ole mitään periaatteellista kuppien käyttöä vastaan, mutta koittakaa nyt herran tähden käyttää niitä hygieenisesti tai vaihtakaa siteisiin/tamponeihin!
Kommentit (79)
Sori :) mä voimaannun kun verta on ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Kahvipöytäkeskustelun aihe.
Mielellään lounastauolla. Kiva ruokapöytäkeskustelu!
Ja ajattele, meidän töIssä unisex-vessaan kuusikymppinen mies jättää joka päivä 20 minuutin sessionsa jäljiltä hirveän hajun ja paskarannut.
Kahvinkeitin on se vakiopaikka, juu.
Ja ne käytetyt siteet, pikkuhousunsuojat ja tamponit vois sitten kääriä kunnolla vessapaperiin ennen roskikseen laittoa.
Aikoinaan pankkien konttoreita siivotessani huomasin miten naisten vessat olivat aivan sikolättejä, siteitä, tamponeita, meikin jäänteitä ym. paskaa jokapuolella. Miesten vessat olivat siistimpiä, ihme kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan pankkien konttoreita siivotessani huomasin miten naisten vessat olivat aivan sikolättejä, siteitä, tamponeita, meikin jäänteitä ym. paskaa jokapuolella. Miesten vessat olivat siistimpiä, ihme kyllä.
Olen lukenut päinvastaisia juttuja mediasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajattele, meidän töIssä unisex-vessaan kuusikymppinen mies jättää joka päivä 20 minuutin sessionsa jäljiltä hirveän hajun ja paskarannut.
Unisex vessassa kun kusee renkaalle ja lattialle, niin siinä on kaikille tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä oli varmaan pankissa vähemmän töissä.
Itse siivosin rakennustyömaan vessoja. Miehiä noin 80 ja naisia noin 10.
Naisten vessat oli supersiistit ja miesten likaiset.
Ällöttää kun jotkut menstruoivat eivät katso yhtään, vaan heidän jälkeen jää pöntön pohjalle verta.
Mä kaadan aina taukohuoneen tiskialtaaseen.
Mulla on tapana tyhjentää kuukuppi, missä nyt vaan satun olemaan. Kokoushuoneessa, työpaikan naulakolla random-takinhuppuun tai lounaspöydälle. Sorit siitä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää kun jotkut menstruoivat eivät katso yhtään, vaan heidän jälkeen jää pöntön pohjalle verta.
Kun oliskin pöntön pohjalla, mutta kun on istuinrenkaalla monessa kohtaa - auta armias, jos et muista kiireissäsi katsoa, mihin istahdat, vaikka strategisimman alueen aina suojaankin paperilla.
Noh, sitten muistaa taas. Aivan liian usein se oma wc-käynti alkaa siivouksella. Ja pakko siivota, vaikka ei olis käymässä kuin käsipesulla, koska seuraava luulisi, että minä siellä sotkin. Sen jälkeen ehkä sottamaakari itse saapuu jälleen ah, niin siistiin ja hygieeniseen vessaan asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Siksi tyhjennäkin omani sinun kahvimukiisi, kun vilkaiset toisaalle.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin rahoitusyhtiössä ja nostin vuosikausia naisten wc:ssä käsipapereita roskikseen.
Miesten wc:ssä kävin vain pikkujoulujen jälkeen, kun siivosin työkaverien kanssa tiloja. Ei yhtään käsipapereita lattialla, koska yksikään mies ei ymmärtänyt pestä käsiään.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se veri palaa pöntön pohjalle ns. takaisinvirtauksena, vaikka heti vetämisen jälkeen näyttää puhtaalta. Neuvoisin sinuakin odottamaan noin minuutin ja tarvittaessa vetämään uudelleen. Se verivanan pöntön pohjalle jättänyt saatat olla ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Siksi tyhjennäkin omani sinun kahvimukiisi, kun vilkaiset toisaalle.
Mä väsyin noihin leikkeihin, nyt annan vuotaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä oli varmaan pankissa vähemmän töissä.
Itse siivosin rakennustyömaan vessoja. Miehiä noin 80 ja naisia noin 10.
Naisten vessat oli supersiistit ja miesten likaiset.
Mä leirintäalueen vessoja. Miehiä ja naisia noin 50/50.Miesten vessat oli likaisempia ja suurin syy ohitähtäys.
Nyt kun alkaa olla paljon unisex-vessoja, oon huomannut, että ne on likaisempia kuin naistenvessat. Taas syynä ohitähtäys.
Pitäisikö sun kirjoittaa nimetön heippalappu vessan oveen?