Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahaton laihtuminen

Vierailija
04.07.2023 |

Minulla ei ole ollut painon vuoksi ollut tarvetta alkaa laihduttamaan, mutta laihtuminen on lähtenyt käyntiin nyt kun ruuan hinta on niin korkea, ettei ole varaa syödä samaan malliin kuin aiemmin. Eli minulta on tässä tämän vuoden aikana lähtenyt kiloja siten, että lähtöpaino ollut 65 kg ja tällä hetkellä vaaka näyttää 53 kg.
Ja todennäköisesti tippuu vielä tuostakin. Pituutta minulla on reilusti yli 170 cm.

Mutta tämän laihtumisen myötä on myös tullut se ilmiö, joka nyt eniten näkyy olkavarsissa, eli kun rasvakudosta on lähtenyt ihon alta, niin iho näyttää pahalta, ryttyiseltä ja roikkuvalta. Löystyneeltä. Olen jo iäkkäämpi ihminen, joten onko minulla mitään toivoa, että se iho kuntoutuisi kiiteämmän näköiseksi..
Seuraaksi tuo ihoilmiö tulee kai reisiin ja vatsanahkaan... Juu, ja rintsikatkin alkavat olla isoja...

No, minkäs tälle voi! Kuihdutaan ja kuollaan pois....

entäs jos alkaisin syödä ihan oikeesti silkkaa rasvaa, palautuisiko tuo iho sitte....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole laihtunut tahattomasti vaan omien tekojesi seurauksena.

Vierailija
2/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Kiitos.

Tuotako tässä kysyttiin. Halusin tietää, miksi olen laihtunut. No, minähän sen tiedän, että olen laihtunut sen vuoksi, ettei raha riitä samalla tavalla ruokaan kuin joskus aiemmin. Ihan tahallani olen tässä tilanteessa.

HAISTA SINÄ NÄSÄVIISASTELIJA SONTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä kysyttiin. Ai, niin onko toiveita että se nahka palautuisi paremman näköiseksi...

Juu, olet laihtunut omien tekojesi seurauksena, tämä annettin vastaukseksi...

Kiitos.

Vierailija
4/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oletko kateellinen siitä, että olen yleensäkin pysynyt hoikkana. Toisin kuin sinä. Sinä joka omien tekojesi seurauksena lihot ja paisut ja pilaat nivelesi ja ties mitä... Sokeritautikin vielä iskee...

No, kiitos sulle osallistumisesta. Olet erittäin aktiivinen henkilö tällä palstalla. Yleensä sulla ei ole mitään asiallista sanottavaa...........

Vierailija
5/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vanhempi on ja mitä nopeammin laihtuu, sitä huonommin iho palautuu.

toki voit kokeilla rasvaamista ja jumppaamista, josko se auttaisi.

tai sitten voit tarkoituksella ostaa lihottavaa ruokaa, niin palaa muodot ennalleen.

Vierailija
6/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oletko kateellinen siitä, että olen yleensäkin pysynyt hoikkana. Toisin kuin sinä. Sinä joka omien tekojesi seurauksena lihot ja paisut ja pilaat nivelesi ja ties mitä... Sokeritautikin vielä iskee...

No, kiitos sulle osallistumisesta. Olet erittäin aktiivinen henkilö tällä palstalla. Yleensä sulla ei ole mitään asiallista sanottavaa...........

Nälkäkuolemaa tuskin kukaan kadehtii. Kyllä Suomessa edelleen saa kohtuuhintaista ruokaa, kun näkee vähän vaivaa.

Vierailija
7/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkäkuolemaa tuskin kukaan kadehtii. Kyllä Suomessa edelleen saa kohtuuhintaista ruokaa, kun näkee vähän vaivaa.

Niinpä saa. Ja vaivaa on nähty!

Maksatko sinä, kommentoija, esim. asumisestasi mitään? Ihmettelen... Mutta ainahan tänne ilmaantuu se haukkuja, se joka on olevinaan parempi ja tietävinään kaiken, ja varastakin puolustaa... Oma vika, että varastettiin. Ja yks mitä myös tekee, on se, että tarjoilee niitä lääkkeitään, itse kun luultavasti on sellainen lääkeaddikti.... 

Kiitos aktiivisuudestasi! Tosin mieluummin olisin ollut ilman sun kommentteja!

LÄÄKKEET, no vedäpä sinä niitä lääkkeitäs, nehän lihottaa myös!

Vierailija
8/8 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös aina plussata omat kommenttisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi