Jos pallosalama olisi olemassa, siitä olisi jo nykypäivänä kuvia sekä videoita.
Ihmiset kuvaavat nykyään 24/7 kaikkea, joten varmasti sellainen olisi jo tallentunut kameralle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-on-pallosalama-mystista-ilmiot…
Kommentit (91)
Tänäkin kesänä todennäköisesti yksittäinen havainto, mutta ovat harvinaisia.
oon nähnyt pallosalaman ei sellaisesta perhana ehdi mitään tajua omassa päässäkään ottaa ennen kuin tiedostat edes missä kamerasi on.
Vierailija kirjoitti:
Pallosalamasta on lukuisia havaintoja. Palomiehet tietävät että se on todellinen. Myös omat isovanhempani kertoivat kun pallosalama ilmestyi heidän kotiinsa. Se karttoi ihmisiä, ja hävisi sitten kun avasivat oven.
Niin niin. Jokainen Ritva ja Kalevi on nähnyt pallosalaman kotonaan. Silti siitä ei ole herran vuonna 2023 mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee tuskin mieleen alkaa kuvata jos tulee kotiisi
Ei sitä tarvitse alkaa kuvata, kun ihmiset kuvaa muutenkin kokoajan.
Minun äitini on nähnyt lapsena. Tuli puhelimen vierestä pistorasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Pallosalamasta on lukuisia havaintoja. Palomiehet tietävät että se on todellinen. Myös omat isovanhempani kertoivat kun pallosalama ilmestyi heidän kotiinsa. Se karttoi ihmisiä, ja hävisi sitten kun avasivat oven.
Miksi ne ovat aina mummoja jotka sen pallosalaman näkee? Tieteen parissa eivät koskaan työskentele?
Miten se ei ole olemassa jos olen sellaisen nähnyt itse ikkunasta sisään tulevan ukkosilmalla?
Ei kuule tee ekana mieli kuvata jos sellainen pyörii olohuoneessa! Pallosalama on VAARALLINEN.
Miksei yksinäisiä ihmisiä tappavista karhuista ole enemmän videoita?
Onhan niistä videoita mutta kun sitten "ei ole mittauksia" no ei tietenkään ole nää on näitä tiedeuskovaisten öyhötyksiä pallosalamat on kuin joku jumalan olemassaolon kieltämiseen verrattava kokemus näille.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee tuskin mieleen alkaa kuvata jos tulee kotiisi
Nykyään rakennukset paremmin suojattuja mutta valvontakameraan tietysti jäisi jos ilmaantuisi.
Enollani on arvet pallosalamasta. Tuli telttaan kun oli pieni poika. Mutta varmaan tuotakaan ei tapahtunut kun ei tainnut hakea kotoa kameraa.