Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS laittoi Orpon tiukille kysymyksillään

Vierailija
03.07.2023 |

"Voiko presidentin ulostulon tulkita avunannoksi tilanteessa, jossa pääministeri ei kyennyt itse ratkaisemaan Junnila-kriisiä?"

"Miksi muutit mielipiteesi vasta sitten, kun Junnila oli jo eronnut?"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo-poika merihädässä...

Vierailija
2/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen linjaa esim. taloudessa. Kun katson paria työikäistä naapuria, jotka elävät tuilla,kannatan tietynlaista työhönmenopakkoa. Ei itseänikään aina huvita töihin mennä, silti sinne vaan mennään ja otetaan vastuu elämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä tykkään tosta Niinistöstä vaikka kokkareista en välitä.

Hienosti Niinistö asian ilmaisi.

Vierailija
4/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen linjaa esim. taloudessa. Kun katson paria työikäistä naapuria, jotka elävät tuilla,kannatan tietynlaista työhönmenopakkoa. Ei itseänikään aina huvita töihin mennä, silti sinne vaan mennään ja otetaan vastuu elämisestä.[/quote

Hyvää pohdintaa. Itse pohdin milloin Petteri Orpo ottaa vastuun itsestään ja hallituksestaan.

Vierailija
5/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on niin kokenut poliittinen broileri että ottaa kovankin kritiikin rauhallisesti vastaan. Purra ja muut untuvikot taas ovat ilmeisen kokemattomia, aivan tarpeeton aggressioreaktio kun media tekee normaalia työtään vallan vahtikoirana.

Vierailija
6/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultakin Orpon naama on rentoutunut peruslukemille. Poissa on alituinen pinkeys ja vaalivoiton jälkeinen ylityytyväinen hymy. https://hs.mediadelivery.fi/img/658/6148f434bae6d0100a439dc9e28ff0a1.jpg

Vierailija
7/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen linjaa esim. taloudessa. Kun katson paria työikäistä naapuria, jotka elävät tuilla,kannatan tietynlaista työhönmenopakkoa. Ei itseänikään aina huvita töihin mennä, silti sinne vaan mennään ja otetaan vastuu elämisestä.

Kannatatko myös firmoille pakkoa ottaa tuillaeläjiä töihin? Ottaisiko joku naapurisi mielellään?

Olen itse tuillaeläjä ihan vain siksi, kun en hakemisesta huolimatta kelpaa minnekään.

Tänään kaupassa asioidessani automaattikassalla avusti joku keski-ikäinen ilmeisesti Itä-Euroopasta peräisin oleva täti, vähän huonoa suomea puhui, mutta asia selvisi ja oli kärsivällinen ja ystävällinen. Miksi en kelpaa edes hänen paikalleen? Kyllä minäkin mielelläni tuossa asiakkaita opastaisin. Mutta kun en kelpaa niin ei sitten.

Vierailija
8/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen linjaa esim. taloudessa. Kun katson paria työikäistä naapuria, jotka elävät tuilla,kannatan tietynlaista työhönmenopakkoa. Ei itseänikään aina huvita töihin mennä, silti sinne vaan mennään ja otetaan vastuu elämisestä.[/quote

Hyvää pohdintaa. Itse pohdin milloin Petteri Orpo ottaa vastuun itsestään ja hallituksestaan.

Minä mietin, milloin yritykset ottavat itseään niskasta kiinni ja yrittävät tulla toimeen ilman yhdeksän miljardin vuotuisia yritystukia. Rellestetään veronjaksajien rahoista muhkeita osinkopotteja jaellen, kuin rahaa tulisi seinästä. Siitä huolimatta, että tuottavuus laahaa kilpailijamaista perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä