Sorruin maksulliseen naiseen. Onko peli menetetty?
Edellisestä suhteesta on jo yli vuosi enkä ole sen jäljeen onnustunut saamaan suhdetta tai edes pillua. Nyt sitten sorruin maksulliseen pildeen, joten näinkö tämä menee jatkossa? Vai pitäiskö lähteä ulkomaille?
Kommentit (30)
Ihan jees. Maksullinen ei soittele perään ja huolehtii terveydestään. Toisin kuin joku baaripoka
Vierailija kirjoitti:
Olet yhtä kokemusta rikkaampi. Ehkä samalla menetit jotain. Mutta se on elämää. Ehkä siitä ei kannata deiteillä paljon huudella.
Eteenpäin elävän mieli.
...Ehkä samalla menetit jotain... niinkuin mitä? Ap menetti kertarysäyksellä hyvyytensä, ja hänestä tuli onneton ressukka, menetti viettomuutensa, tuli syntinen vailla mahdollisuutta palata normaaliksi, vai jotain muuta?
Ilmaista pillua ei ole olemassakaan.
Ole ylpeä kokemuksestasi
AP ...Kerropa millaiselta seksi oikeasti tuntui hänen kanssaan? Nautitko? Jännittikö ja tuliko erektio?Osasiko nainen hyvin hommat?Millaista seksiä teillä oli? Ääntelikö hän seksin/yhdynnän aikana ja oliko se ilmeistä teeskentelyä vai aidon tuntuista? Luuletko että hän laukesi?
En ole ikinä itse maksullista kokeillut, mutta monesti on ollut pitkästä avioliitosta huolimatta - tai ehkä sen takia- mielessä kokeilla kerran vähän nuorempaa, jotta saisi jotakin vaihtelua edes joskus, kun kotiseksi on tylsää ja samaa aina vaikka miten ehdottelisi kauniisti pientä vaihtelua joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yhtä kokemusta rikkaampi. Ehkä samalla menetit jotain. Mutta se on elämää. Ehkä siitä ei kannata deiteillä paljon huudella.
Eteenpäin elävän mieli.
...Ehkä samalla menetit jotain... niinkuin mitä? Ap menetti kertarysäyksellä hyvyytensä, ja hänestä tuli onneton ressukka, menetti viettomuutensa, tuli syntinen vailla mahdollisuutta palata normaaliksi, vai jotain muuta?
Ehkä se tarkoitti silmälappuja. Tai naiviuutta. Tai ettei ole enää yhtä hallittavissa sosiaalisen paineen ja valmistetun häpeän kautta. Onko hänestä vihdoin tullut mies, eikä ole enää naisten kollektiivisessa talutushihnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin elävän mieli.
Ehkä se tarkoitti silmälappuja. Tai naiviuutta. Tai ettei ole enää yhtä hallittavissa sosiaalisen paineen ja valmistetun häpeän kautta. Onko hänestä vihdoin tullut mies, eikä ole enää naisten kollektiivisessa talutushihnassa?
Sanafiltteri esti laittamasta loput. Katsotaan onnistuisiko mitenkään.
Ehkä tämä onkin se miehistymisen, aikuistumisen, itsenäistymisen riitti ma ^^ triar __ k___ aalisessa yhteiskunnassamme? :D
Tämä palsta on kyllä aika vitsi.
Vierailija kirjoitti:
No itse en koskaan seurustelisi miehen kanssa, joka on maksanut seksistä eli harrastanut seksiä naisen kanssa, joka ei sitä ole seksuaalisista syistä halunnut.
Minä en itse koskaan keskustelisi ihmisen kanssa joka on maksanut terapiasta eli keskustellut ihmisen kanssa, joka ei sitä sosiaalisista syistä halunnut.
ja jos poikkeaa dominan luona voi saada mukavasti eturauhasen hierontaa
Itse naisena en haluaisi itselleni miestä joka on käyttänyt maksullista naista tarpeidensa tyydyttämiseen. Tämä siksi, että se kertoo 1) suhtautumisestasi naisiin, naista voi mielestäsi kohdella kulutushyödykkeenä 2) ettet ole kyennyt luomaan normaalia yhteyttä naisen kanssa. Jollekkin naiselle tosin varmaan kelpaat noine hyvinesi.
Eteenpäin elävän mieli.