Kokemuksia ulosotosta seviämisestä!
Itse olin ulosotossa aikuisen lapseni tukemisesta johtuvista pikavipipeistä ja lainoista. Tiesin lapseni käyttävän huu...ta ja kuvittelin että rahaa antamalla ratkaisen kaikki hänen ongelmat. Lapseni joutui vankilaan ja mie ulosottoon. 6,5v maksoin joka tilistä 1/3 velkoja ja vuoden alusta kaikki oli maksettu. Työelämässä olen edelleen ja tykkään työstäni. Olen saanut säästettyä kohta hyvän rahan jo tälle alkuvuodelle ja olen niin onnellinen.
Vanha äiti
Kommentit (8)
Kuka on oikeasti niin idiootti, että huumeiden käyttöä tukemalla ja rahoittamalla luulee ratkaisevansa jotain ongelmia? Vai ajattelitko, että jos tarpeeksi rahaa annat, niin hän vetää överit ja ne ongelmat on sitten ihan lopullisesti ratkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on oikeasti niin idiootti, että huumeiden käyttöä tukemalla ja rahoittamalla luulee ratkaisevansa jotain ongelmia? Vai ajattelitko, että jos tarpeeksi rahaa annat, niin hän vetää överit ja ne ongelmat on sitten ihan lopullisesti ratkaistu?
No näin. Rahaa on annettu siis liian vähän.
Kiva kuulla, ap! Hyvää kesän jatkoa sinulle!
Kyllä, rahoitin vipeillä omaa aineiden käyttöä. 15000 tais lopulta olla ulosotossa kunnes valmistuin ammattiin ja pääsin töihin. Maksoin niin paljon ylimääräistä kuin pystyin, ja joihinkin perintätoimistoihin tein maksusuunnitelman. Vuosi sitten keväällä viimeiset ulosotot viimein maksettu, perintätoimiston lyhennystä vielä vähän jäljellä. Saan rahaa kivasti säästöön vaikka olen kahden lapsen yksinhuoltaja matalapalkka-alalla. Mutta kun ei ole vuosiin voinut ottaa mitään velkaa kun ei sitä ole myönnetty, niin velattomana vuokrakämpässä pärjää tosi vähällä.
Onneksi olkoon! Toivon pojallesi valoisampaa tulevaisuutta ilman huumeita. Ja sinulle myös kaikkea hyvää.
Minulla oli vuosia sitten jonkin verran ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Toivon pojallesi valoisampaa tulevaisuutta ilman huumeita. Ja sinulle myös kaikkea hyvää.
Minulla oli vuosia sitten jonkin verran ulosotossa.
Kiitos, toivottavasti saat maksettua velkasi ja elämä jatkuu. Sitä en tiedä mieten elämä jatkuu kun lapseni vapautuu. Häätyy mennä päivä kerrallaan.
Vanha äiti
Hienoa, onnittelut!
Toivottavasti otit opiksesi ja et enää rahoita lastasi kun pääsee vankilasta. Toivotaan että pysyy kaidalla tiellä.