Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ulosotosta seviämisestä!

Vierailija
03.07.2023 |

Itse olin ulosotossa aikuisen lapseni tukemisesta johtuvista pikavipipeistä ja lainoista. Tiesin lapseni käyttävän huu...ta ja kuvittelin että rahaa antamalla ratkaisen kaikki hänen ongelmat. Lapseni joutui vankilaan ja mie ulosottoon. 6,5v maksoin joka tilistä 1/3 velkoja ja vuoden alusta kaikki oli maksettu. Työelämässä olen edelleen ja tykkään työstäni. Olen saanut säästettyä kohta hyvän rahan jo tälle alkuvuodelle ja olen niin onnellinen.
Vanha äiti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onnittelut!

Toivottavasti otit opiksesi ja et enää rahoita lastasi kun pääsee vankilasta. Toivotaan että pysyy kaidalla tiellä.

Vierailija
2/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on oikeasti niin idiootti, että huumeiden käyttöä tukemalla ja rahoittamalla luulee ratkaisevansa jotain ongelmia? Vai ajattelitko, että jos tarpeeksi rahaa annat, niin hän vetää överit ja ne ongelmat on sitten ihan lopullisesti ratkaistu?

Vierailija
4/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on oikeasti niin idiootti, että huumeiden käyttöä tukemalla ja rahoittamalla luulee ratkaisevansa jotain ongelmia? Vai ajattelitko, että jos tarpeeksi rahaa annat, niin hän vetää överit ja ne ongelmat on sitten ihan lopullisesti ratkaistu?

No näin. Rahaa on annettu siis liian vähän.

Vierailija
5/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, ap! Hyvää kesän jatkoa sinulle!

Vierailija
6/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rahoitin vipeillä omaa aineiden käyttöä. 15000 tais lopulta olla ulosotossa kunnes valmistuin ammattiin ja pääsin töihin. Maksoin niin paljon ylimääräistä kuin pystyin, ja joihinkin perintätoimistoihin tein maksusuunnitelman. Vuosi sitten keväällä viimeiset ulosotot viimein maksettu, perintätoimiston lyhennystä vielä vähän jäljellä. Saan rahaa kivasti säästöön vaikka olen kahden lapsen yksinhuoltaja matalapalkka-alalla. Mutta kun ei ole vuosiin voinut ottaa mitään velkaa kun ei sitä ole myönnetty, niin velattomana vuokrakämpässä pärjää tosi vähällä.

Vierailija
7/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Toivon pojallesi valoisampaa tulevaisuutta ilman huumeita. Ja sinulle myös kaikkea hyvää.

Minulla oli vuosia sitten jonkin verran ulosotossa.

Vierailija
8/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Toivon pojallesi valoisampaa tulevaisuutta ilman huumeita. Ja sinulle myös kaikkea hyvää.

Minulla oli vuosia sitten jonkin verran ulosotossa.

Kiitos, toivottavasti saat maksettua velkasi ja elämä jatkuu. Sitä en tiedä mieten elämä jatkuu kun lapseni vapautuu. Häätyy mennä päivä kerrallaan.

Vanha äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi