Erosimme yli viisi vuotta sitten. Edelleen ex-mies lähettää jokaisena "hääpäivänä" tervehdyksen. Miksi????
"Hyvää hääpäivää!" -viesti tuli taas. Huoh. Miksi?
5,5 vuotta sitten jo olemme eronneet. Hän viestittää toki myös synttäreinä, jouluna jne. ja ne on ihan ok, mutta tuo hääpäiväviesti on kyllä outo. Olimme naimisissa 17 vuotta. Olemme olleet eron jälkeen ihan hyvissä väleissä koko ajan, ja molemmilla on jo uudet puolisotkin olleet jo 3-4 vuoden ajan. Siksikin tuo hääpäiväviesti oudostuttaa. Miksi????
Kommentit (47)
No muuten vaan huvikseen vanhoja aikoja muistellen. Ei mitään sen vakavampaa. Älä analysoi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin numeron estoon, jos ex akka rupeaisi jotain toivottelemaan. Ensi vuonna täyttää viimeinenkin lapsi 18, sitten ei tarvitse nähdä kuin vahingossa, toivottavasti ei sittenkään.
Teillä ei siis juhlita esim. lasten valmistujaisia / lakkiaisia, ja aikanaan häitä, ristiäisiä?
No katsotaan. Voihan sitä muistaa käymättä paikalla.
Joo, olet oikea vuoden iskä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ignoorasin erotessa ex-vaimoni ja hänen sukulaisensa elämästäni kokonaan.
Heitä ei ole olemassa minulle. En reagoi heidän testiviesteihinsä enkä puheluihin mitenkään. En tiedä mitä heille kuuluu eikä edes kiinnosta. Erostani on 6 vuotta.
Heitä ei ole olemassa sinulle. Heh, onpas dramaattista. Mikäli sinua hakattiin ja kidutettiin ja huijattiin koko porukan voimin, ymmärrän. Muuten pidän tuollaista typeränä pelleilynä.
Lähetä hänelle päivää aikaisemmin viesti: "Hyvää hääpäivän aatonaattoa". Ymmärtää yskän tai sitten osaa ottaa asian puheeksi.
Ei juma. Mun mies ei koskaan muista meidän hääpäivää, eikä ole kertaakaan onnitellut nyt parinkymmenen vuoden aikana kun ollaan oltu naimisissa. Mä yritin ensimmäiset vuodet keksiä aina jotain erityistä hääpäivälle, mutta sitten lopetin.
Erossa avioliitto juridisesti päättyy, mutta olet edelleen miehen 1. vaimo ja se säilyy miehen sukuselvityksessä hänen elinikänsä, vaikka mies päätyisi uusiin naimisiin, niin hänen uudesta vaimosta tulisi hänen 2. puoliso.
Sama sinulla.
Avioliitosta erotaan, mutta ei suvusta, vaan olet edelleen miehen suvun jäsen.
Emme riidelleet. Erosimme kohteliaasti 20 vuoden jälkeen. Ovi sulkeutui.