Mies tärveli taas esineen, joka on mulle tärkeä (muistoarvo).
En enää tiedä onko välinpitämätön vai pelkästään kusipää. Yksi kerta olisi ollut vahinko, toinen ei.
Kommentit (11)
Ota kamas ja juokse/aja/pyöräile mahdollisimman kauas tyypistä.
Taas? Ja sinä jäät odottamaan seuraavaa kertaa, miksi?
Erittäin huono merkki, jos mies suuttuu siitä kun sinä pahoitit mielesi ja olit surullinen, kun HÄN rikkoi esineeen. Itse en jaksaisi tuommoista ihmistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei edes pahoitellut. Ärsyyntyi vain siitä että olin sekä surullinen että vihainen. Esineen entisöinti tulisi kalliiksi.
Ap
Laita entisöintiin
Mies maksaa
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies kaatoi kännissä toikkaroidessaan isomumman uurnan. Uurna on tuhannen palasina ja makuuhuoneessa tuhkaa joka puolella. Sapettaa.
Lopeta jo toi uurnasta jankkaaminen. Sitä ei noin usein voi kaataa/ särkeä, mitä sä täällä jankkaat. Joutaisit itse jo uurnaan juttuinesi 😅
Vierailija kirjoitti:
Joutaisit itse jo uurnaan juttuinesi 😅
Tämä taitaa täyttää laittoman uhkauksen tunnusmerkit. Nettivinkattu poliisille.
Aika suurissa määrin löytyy naisia, jotka alkavat luomakunnan kruunun poljettavaksi, vaikka "nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään".
Joillekin sitä sitten sattuu ja tapahtuu. Uurnat muistoesineet ja punkiupullot tuhannen palasina kokoajan. Ihan tässä hengästyy lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutaisit itse jo uurnaan juttuinesi 😅
Tämä taitaa täyttää laittoman uhkauksen tunnusmerkit. Nettivinkattu poliisille.
Poliisia kiinnostaakin ihan hirveästi katkeran trollin vikinä
Ja ei edes pahoitellut. Ärsyyntyi vain siitä että olin sekä surullinen että vihainen. Esineen entisöinti tulisi kalliiksi.
Ap