Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle puolitutut laittaa kännissä viestejä facessa tms ja sitten eivät enää vastaakaan seuraavana päivänä?

Vierailija
03.07.2023 |

Mitä tuo oikein on? Onko heillä ollut jotain tärkeääkin asiaa minulle kun yöllä tullut viesti, kun olen ollut nukkumassa.
Sitten ei enää vastata kun vastaan kuulumisiin seuraavana päivänä.

Tätä tapahtuu aina välillä. Kyseessä puolitutut, jotka kyselevät kuulumisia, miehiä ja naisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kaveri laittaa välillä viestiä ja sitten kun vastaan siihen, niin ei edes lue viestiäni.

Vierailija
2/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän känni hävettää. Ja sitten ei tunnukaan niin tärkeältä jutella enää.

Mutta jos ne kysyi kuulumisia ja sä sitten vastasit niin sehän oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kaveri laittaa välillä viestiä ja sitten kun vastaan siihen, niin ei edes lue viestiäni.

Facessa jotkut näyttäisi toimivan niin että vain livenä viestivät. Jos et ole just silloin paikalla niin ei sitten myöhemmin lueskella tai vastata.

Vierailija
4/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa harrastaa sellaista että pommittaa saman viestin koko kaveripiirilleen ja sitten juttelee asiasta vain mielenkiintoisimman vastauksen antaneen kanssa.

Vierailija
5/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tuossa pahvilootia pois ja vasta roskakatoksella huomasin että yhdessä oli joku lähetyslistakin vielä kaikkine tietoineen kyljessä muovin alla jonka revin pois. Saattoi kai sinne joku osoitetietotarra unohtua johonkin, täytyy nyt vaan toivoa etten saa murtoliigaa kimppuuni.

Vierailija
6/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole peruskuvio että kännissä etsitään lässytysseuraa jossei ole parempaa tarjolla. Itse pistäisin yllä estolle moiset.

Vierailija
7/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas vakavaa

Vierailija
8/8 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli varmaan 10? Ei aikuisilla ihmisillä ole mitään kavereita, ystäviä tai tuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan