Uskaltaako mennä käymään Rovaniemellä?
Ok, voitte nauraa minulle niin paljon kuin haluatte sekä irvailla ja alapeukuttaa, mutta kysyn tätä ihan vakavissani. Olen kuullut, että Rovaniemellä on paha huumeongelma. Miten se näkyy? Pitääkö pelätä joitakin alueita vai keskustassa? Rovaniemi kaupunkina kiinnostaisi tosi paljon nyt kesällä.
Kommentit (25)
No eipä noista käyttäjistä nyt juuri mitään vaaraa ole. Sitä vain ihmettelen miksi haluaisit tulla tänne kesällä, kun ei täällä juurikaan mitään ole.
No kun et kamalasti vietä aikaasi Ounasrinteellä ja Korkalovaarassa, niin ihan rauhassa saanet olla.
Et uskalla, ne laittaa huumeita hampurilaisiin
Vierailija kirjoitti:
No eipä noista käyttäjistä nyt juuri mitään vaaraa ole. Sitä vain ihmettelen miksi haluaisit tulla tänne kesällä, kun ei täällä juurikaan mitään ole.
Ai miten niin? Rovaniemihän on upea kesällä
Onko Rovaniemellä hyviä ja kohtuuhintaisia hotelleja?
Tämä palsta on täynnä maalaisia persuja joista on pelottavaa mennä Helsinkiin, Rovaniemielle tai Tukholmaan :D Ehkä on parasta että pysytte siellä Taka-Hikiällä.
Ei tarvi pelätä. Keskustan alue on turvallinen. Kiva kesäkaupunki ja jokia ympärillä. Huumeongelma näkyy siinä, että kuolee paljon narkkeja ja käyttäjiä on, mutta ei se näy kaupungilla.
Tää palsta on täynnä ennakkoluuloisia Helsinkiläisiä, jotka ei tiedä mistään mitään ja luulevat, että kaikkialla muualla on jotenkin pelottavaa...
Vierailija kirjoitti:
SokosHotel ja Scandic varmaan on niitä kohtuuhintaisia. Scandicissa en ole itse yöpynyt, SokosHotel on perus-Sokkari.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi pelätä. Keskustan alue on turvallinen. Kiva kesäkaupunki ja jokia ympärillä. Huumeongelma näkyy siinä, että kuolee paljon narkkeja ja käyttäjiä on, mutta ei se näy kaupungilla.
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SokosHotel ja Scandic varmaan on niitä kohtuuhintaisia. Scandicissa en ole itse yöpynyt, SokosHotel on perus-Sokkari.
Olen ollut Scandicissa siellä ja on hyvä hotelli omasta mielestäni. Rovaniemi on ihana kaupunki monella tavalla, ja en ole pelännyt siellä mitään käydessäni lomalla sekä kesällä että talvella.
Miksi pitää alapeukuttaa ihan asiallisia kysymyksiä? Kaikki ovat varmaan kuulleet siitä Reindeerspotting dokumentista, joka oli kuvattu Rovaniemellä ja kertoi niistä käyttäjistä
Scandic on ainakin tosi elähtänyt paikka että sinne en menisi. Kesäisin täällä ei kyllä ole juuri mitään sen kummempaa minkä vuoksi tänne tulisin. Päihteet näkyy lämpimillä ilmoilla niin että ovat tuolla kaupungilla hengailemassa ja yöelämässä tulee jos minkälaista nenänuuskaajaa vastaan mutta ei noista nyt mitään vaaraa ole, yleensä. Lähi-idän edustajat ne enemmän mua ainakin ahdistaa :D
Vierailija kirjoitti:
On ja matkustajakodit siistejä. Että sinne vaan nukkumaan. Katso Tripleadviserin kautta halvmmat hinnat. Outa matkustajakoti esim 50 euroa yö.
Miksi haluat tulla tänne? :D Ei täällä oo mitään
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää alapeukuttaa ihan asiallisia kysymyksiä? Kaikki ovat varmaan kuulleet siitä Reindeerspotting dokumentista, joka oli kuvattu Rovaniemellä ja kertoi niistä käyttäjistä
No ei tuo ole millään tavalla asiallinen kysymys. Rovaniemellä asuu kymmeniätuhansia ihmisiä. Jos täällä käyminenkin olisi vaarallista, niin miten kukaan meistä asukkaista olisi enää elossa?
Siellä käyvät monet tuntuvat hallusinoivan huumehöyryssään ja ovat kuulemma nähneet tonttuja.
Ei uskalla. Vaarallista on.