Miksi rynnitte elokuvista kesken pois?
Olen käynyt katsomassa liki kaikki viime vuosien DC- ja Marvel-leffat elokuvateatterissa. Hiukan ärsyttää se, että liki kaikki ihmiset alkavat rynniä pois heti lopputekstien alettua. Yritä siinä sitten paikallasi odottaa niitä post credit scenejä, joita on yleensä pari kappaletta, kun koko ajan porukkaa tunkee ohitsesi.
Ettekö te tiedä, että se leffa ei vielä ole ohi, vai miksi maksatte ensin leffalipuista kuitenkin varsin paljon (sarjaliputkin on nykyään yleensä n. 12 euroa) ja sitten lähdette kaahimaan ulos?
Kommentit (23)
Koska ihmisillä on nykyään hirveä kiire koko ajan johonkin.
Mihinkökän se kaikki säästetty aika sitten käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Koska mua ei vähääkään kiinnosta jotkut lopputekstit tai muutamien sekuntien jälkiklipit, enkä pidä sinua niin tärkeänä ihmisenä että viitsisin niitä vuoksesi katsoa.
Rahaa on minulla sen verran, että jos elokuva on huono, voin lähteä vaikka intron jälkeen pois, ei ahdista. Rahaa tulee aina lisää, aikaa ei.
No olet sinä sitten kiireinen ihminen, kun säästät tällä ainakin 5 min elämästäsi. :D
Ilmiö on sama kuin se, että lentokoneen laskeuduttua on ihan pakko ruveta sähläämään takin ja laukun kanssa. Yhtään se ei hyödytä, mutta joillain on vaikeuksia pysyä ihan rauhallisena.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkökän se kaikki säästetty aika sitten käytetään?
Mielestäni elämä on liian arvokasta tuhlattavaksi jonkun nimilistan tuijottamiseen pimeässä huoneessa.
Näissä leffoissa niillä loppupätkillä on tärkeä tehtävä, kun ne kertoo jo seuraavasta osasta. Katson ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mua ei vähääkään kiinnosta jotkut lopputekstit tai muutamien sekuntien jälkiklipit, enkä pidä sinua niin tärkeänä ihmisenä että viitsisin niitä vuoksesi katsoa.
Rahaa on minulla sen verran, että jos elokuva on huono, voin lähteä vaikka intron jälkeen pois, ei ahdista. Rahaa tulee aina lisää, aikaa ei.
No olet sinä sitten kiireinen ihminen, kun säästät tällä ainakin 5 min elämästäsi. :D
Pienistä puroista ne isotkin joet kertyy.
Kiire bussille?
En pidä yhtään tuosta nykyisestä tavasta tehdä leffoja. Se, että pakotetaan yleisö katsomaan 5-10 minuuttia valkokankaalla pyöriviä nimiä ei ole mikään nautinto.
Ei kiinnosta niin paljoa, että odottaisin. Ei ne mitään taideleffoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkökän se kaikki säästetty aika sitten käytetään?Mielestäni elämä on liian arvokasta tuhlattavaksi jonkun nimilistan tuijottamiseen pimeässä huoneessa.
Sinne saliin kylläkin laitetaan jo valoja päälle sen nimilistan ajaksi. En minä ainakaan sitä lue vaan ihan odotan että loppunäytös tulee.
Koska siellä leffateatterissa ei missään ole sanottu, milloin saa lähteä. Joku ooppera on selkeä, taputetaan ihan saa ta nasti ja esittäjät ryntää lavalle kumartelee. Käydään kaikki läpi orkesteria myöten ja päätähdet tulee vähintään kaksi kertaa lavalle. Kun viimeinenkin fani taputtaa enää pikkusesti, niin sitten saa alkaa lähtee.
Tai joku konsertti, siellä on aina encore tai useampi. Leffasta ei voi tietää, istuuko turhaan katsomassa lopputekstejä, joiden jälkeen ei ole mitään. Ja jos musiikkikaan ei ole mitään erikoista, niin ei sitä viitsi jäädä kuuntelemaan.
Koska minulla tuli pissahätä enkä viitsinyt mennä takaisin saliin.
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä leffateatterissa ei missään ole sanottu, milloin saa lähteä. Joku ooppera on selkeä, taputetaan ihan saa ta nasti ja esittäjät ryntää lavalle kumartelee. Käydään kaikki läpi orkesteria myöten ja päätähdet tulee vähintään kaksi kertaa lavalle. Kun viimeinenkin fani taputtaa enää pikkusesti, niin sitten saa alkaa lähtee.
Tai joku konsertti, siellä on aina encore tai useampi. Leffasta ei voi tietää, istuuko turhaan katsomassa lopputekstejä, joiden jälkeen ei ole mitään. Ja jos musiikkikaan ei ole mitään erikoista, niin ei sitä viitsi jäädä kuuntelemaan.
Kirjoita Googleen leffan nimi ja post credit scene. Tulee yleensä hakutuloksissa ekana, onko leffassa sellainen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Näissä leffoissa niillä loppupätkillä on tärkeä tehtävä, kun ne kertoo jo seuraavasta osasta. Katson ne aina.
Ai. No en ole koskaan katsonut enkä koe menettäneeni mitään. En katso niitä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita Googleen leffan nimi ja post credit scene. Tulee yleensä hakutuloksissa ekana, onko leffassa sellainen vai ei.
En mä näe siellä leffateatterissa mitään googlettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näe siellä leffateatterissa mitään googlettaa.
No googleta sitten etukäteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkökän se kaikki säästetty aika sitten käytetään?Mielestäni elämä on liian arvokasta tuhlattavaksi jonkun nimilistan tuijottamiseen pimeässä huoneessa.
Sinne saliin kylläkin laitetaan jo valoja päälle sen nimilistan ajaksi. En minä ainakaan sitä lue vaan ihan odotan että loppunäytös tulee.
Olet sinäkin omanlaisesi pöljä, istut salissa tuijottaen nimilistaa, jota pidät tuikitärkeänä vaikket edes lue sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never hööd!