Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa tuli riita joka kärjistyi pahaksi

- Hukassa
03.07.2023 |

Tosiaan mieheni kanssa tuli tuossa riitaa ja hän nappasi molemmin käsin kiinni päästäni johonka minä vetäsin häntä päähän avo kämmenellä ja hän löi takaisin ja uhkasi t*ppaa koirani ja käveli ilmeisesti koiraani kohden ja minä läväytin häntä rintaan lähelle olkapäätä jotta ei menisi koirani luokse johonka hän reagoi lyömällä ja isku osui käteeni joka on kipeä nyt.

Olimme molemmat humalassa tuossa vaiheessa kun nuo kävi. Haluan päästä tästä riidasta yli koska rakastan miestäni mutta silti minulla on takaraivossa ajatus mitä jos tämä käy uudestaan? Toisinaan kun ollaan riidelty hän on haukkunut minua huoraksi jne.. mitä teen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, eihän tuossa nyt auta mikään pelkkä juomisen lopetus enää. Ensin huoritellaan, vähitellen siirrytään lyömään. Ja sitten kerta kerralta vähän pahempaa jälkeä. Jätä se ennen kuin olet sairaalassa/ruumishuoneella.

Paitsi tässä tapauksessa se joka lyömisen aloitti on nainen.

Kyllä tuollainen päästä kiinni ottaminen on verrattavissa ihab lyömiseen. Jos joku yhtäkkiä väkivalloin ottaisi minun päästäni kiinni, niin voisi ensireaktioni olla lyöminen.

22/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasi ei ole turvassa. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-meininkiä. Etsi koiralle uusi turvallisempi koti.

Vierailija
24/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pidä kiinni vaan tuollaisesta miehestä! Vaikka vähän huorrittelee, niin onhan se ihanan lutunen.

Voi ristus, minkälainen pariskunta...

Vierailija
25/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, eihän tuossa nyt auta mikään pelkkä juomisen lopetus enää. Ensin huoritellaan, vähitellen siirrytään lyömään. Ja sitten kerta kerralta vähän pahempaa jälkeä. Jätä se ennen kuin olet sairaalassa/ruumishuoneella.

Paitsi tässä tapauksessa se joka lyömisen aloitti on nainen.

Kyllä tuollainen päästä kiinni ottaminen on verrattavissa ihab lyömiseen. Jos joku yhtäkkiä väkivalloin ottaisi minun päästäni kiinni, niin voisi ensireaktioni olla lyöminen.

Mitä jos mies onkin ottanut päästä kiinni ajatuksella: rauhoitu kultapieni.. Jos ap on 

käynyt kierroksilla ja mies on yrittänyt hillitä tätä.

Vierailija
26/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistu ja aseta nollatoleranssi huo**ttelulle. Mies, joka puhuu noin, ei ole suhteen arvoinen.

Anna koira pois, jos et jätä miestä.

Vierailija
27/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
28/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka hänen kanssaan. Kävi sinuun ensin käsiksi ja sinä vaan puolustauduit. Ensi kerralla käy kurkkuusi kiinni tai jotain muuta kamalampaa.

Vierailija
29/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka hänen kanssaan. Kävi sinuun ensin käsiksi ja sinä vaan puolustauduit. Ensi kerralla käy kurkkuusi kiinni tai jotain muuta kamalampaa.

Niin ja heivaa ukko pihalle edes koiran takia!

Vierailija
30/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennyksenä ei emme ole alkoholisteja saatan juoda ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Koiraan hän ei ole koskaan koskenut väkivalloin ei ole koskaan joutunut olemaan koiran kanssa kaksin koska koira on minun ainoastaan ei hänen. Teille jotka lähtemistä hokevat se ei ole helppoa on useampi asia jotka siihen vaikuttavat jota en tässä ainoastaan sanoa.

Vierailija
31/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies onkin ottanut päästä kiinni ajatuksella: rauhoitu kultapieni.. Jos ap on 

käynyt kierroksilla ja mies on yrittänyt hillitä tätä.[/quote]

Ei todellakaan ottanut sillä ajatuksella. Mä muistan miten se mua katsoi eikä koskaan ole niin mua katsonut. Katse oli täynnä vihaa, se paino oman otsansa mun otsaan kiinni ja raivos mulle ja yritti mua kaataa.

Vierailija
32/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt touhua, molemmat lyö toisiaan ja sitten selvänä parutaan, ettei tarkoitettu. Menkää hoitoon ihan molemmat. Ja pysykää sinkkuina. Kyllä on niin vakka kantensa valinnut. 

Vierailija
33/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hukassa kirjoitti:

Selvennyksenä ei emme ole alkoholisteja saatan juoda ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Koiraan hän ei ole koskaan koskenut väkivalloin ei ole koskaan joutunut olemaan koiran kanssa kaksin koska koira on minun ainoastaan ei hänen. Teille jotka lähtemistä hokevat se ei ole helppoa on useampi asia jotka siihen vaikuttavat jota en tässä ainoastaan sanoa.

Läthemiseen ei vaikuta mikään muu, kuin oma tahto. Aivan turha keksiä tekosyitä miksi ei voi. -sivusta-

Vierailija
34/34 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erota niin eipä siinä muukaan auta kuin seurata tilannetta ja miettiä taas lisää jos toistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän