Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehestä (tai vaimosta) tuli hullu etätöiden takia?

Vierailija
02.07.2023 |

Kiusallista kirjoittaa aiheesta, mutta pakko avautua jossain anonyymisti.
Meillä on siis pitkä avioliitto ja mies on aina ollut normaali ja järkevä. Korona vei miehen etätöihin ja sillä tiellä on vapaaehtoisesti pysynyt. Olen monet kerrat vihjannut, että olisi ihan fiksua käydä toimistolla ja jutella kollegoiden kanssa, mutta mies ei halua. Asia ei sinäänsä minua haittaisi, mutta mies on alkanut käyttäytyä todella oudosti, jonka uskon johtuvan "erakoitumisesta".
Olen tässä parin vuoden aikana kuunnellut tajunnanvirtaa salaliittoteorioista, kuullut kuinka mun työssäkäynti on vain bluffia, todellisuudessa harrastan vain seksiä työkavereiden kanssa. Mies myös haisee, koska ei enää peseydy tarpeeksi = en halua seksiä eli petän. Mikään miehen olettamuksista ei pidä paikkaansa. Olen yrittänyt olla "järjen ääni", mutta sillä ei ole mitään vaikutusta. Itse joudun olemaan jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, mies ei ikinä tapaa ketään ja koen hirveän ahdistavana, kun oma puoliso on kaikin tavoin normielämästä irtaantunut.
Haluaisin uskoa, että se normaali puoliso on jossain tuolla huuhaan ja harhojen alla piilossa, mutta aika vaikeaa on.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä