Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puolisosi elämän rakkaus?

Vierailija
02.07.2023 |

Kysyin olenko puolisoni elämän rakkaus, eikä hän osannut vastata. Järkytyin.

Olemme keski-ikäisiä ja olleet aiemmin tahoillamme naimisissa.

Viemme suhdetta monin tavoin eteenpäin ja luulin että kysymys olisi hänelle helppo.

Miten teillä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kysy. Hän on kyllä exää ylistänyt täydelliseksi ja on turhan kiinnostunut muista naisista. Kyttää laihoja ja kauniita ja solvaa minua.

Exän nimelläkin hellitellyt pari kertaa.

Jos kysyisin niin ehkäpä se osaisi valehdella.

Vierailija
2/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole elämäni ensimmäinen rakkaus. Elämäni ensimmäinen rakkaus menehtyi auto- onnettomuudessa. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut jo pitkään yhdessä. Esp./ ital. mies, joka on elämäni suurin rakkaus; rakkautta meidän on helppo osoittaa toisillemme, sanoin ja teoin, päivittäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 🥰

Vierailija
4/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen hyvätuloinen niin antaa pimpukkaa jotta pysyn rahoittamassa

Vierailija
5/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En kysy. Hän on kyllä exää ylistänyt täydelliseksi ja on turhan kiinnostunut muista naisista. Kyttää laihoja ja kauniita ja solvaa minua.

No meninpä sitten kysymään. Vastasi että onkohan sellaista. Yritin jatkaa, ei ole koskaan ajatellut sellaista.

Kyllä tämä nyt on loppu.

Vierailija
6/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Ja vielä enemmän. Molemmilla on halu ja tarve olla yhdessä ikuisesti. Olemme olleet yhdessä jo 29 vuotta, joten mistään haihtuvasta ensihuumasta ei ole kyse meidän yhteisessä rakkaustarinassamme.

Vierailija
7/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
8/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, älä minulta!

Vierailija
9/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Ja vielä enemmän. Molemmilla on halu ja tarve olla yhdessä ikuisesti. Olemme olleet yhdessä jo 29 vuotta, joten mistään haihtuvasta ensihuumasta ei ole kyse meidän yhteisessä rakkaustarinassamme.

Ei ole vielä luurangot tullu kaapista ulos.

Vierailija
10/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meninpä sitten kysymään. Vastasi että onkohan sellaista. Yritin jatkaa, ei ole koskaan ajatellut sellaista.

Kyllä tämä nyt on loppu.

Lisäänpä vielä: jatkoin aiheesta ja kiemurtelee, syytti minua riidan hakemisesta ja sanoi että eihän hänkään ole kysynyt minulta kuka on paras pano...

Kyllä tämä nyt on uskottava, ei vain rakasta mutta ehkä maksamani jutut ovat auttaneet.

Ilmankos on kohdellut niin huonosti, mutta olen ajatellut että ei se rakkaudesta ole kiinni vaan hänen jostain ongelmastaan.

Vierailija
11/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän järkytyksesi ap. Minullakin aukesi padot tämän asian myötä. Mitä järkeä on suhteessa joka ei se tähänastisista suurin rakkaus ole, tai ei osaa vastata. Mikä nyt varmaan on aika lailla sama asia.

Tyhmä mies, tuo minunkin. Olisi ehkä vastannut sen exän, mutta tajusi sitten ettei kannata. Mutta päätti sitten väistellä ettei tiedä.

Vierailija
12/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo etten uskalla kysyä.

Vierailija
13/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani.

Olin ensimmäisessä avioliitossani se järkivalinta. Hyvä vaimo ja äiti, käytännöllinen ja hyödyllinen kumppani. Tämän tajuaminen särki sydämeni ja mursi itsetuntoni.

Nyt toinen kierros menossa ja tiedän että samoilla mennään, vaikka yritinkin itseäni suhteen alussa huijata.

Mitä ilmeisimmin en ole tarpeeksi jännittävä tai dramaattinen, että minuun voisi oikeasti rakastua. Tai en vain ollut koskaan tarpeeksi kaunis.

Vierailija
14/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan jaksan aina ihmetellä, mitä se rakkaus on??

Vierailija
15/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani.

Olin ensimmäisessä avioliitossani se järkivalinta. Hyvä vaimo ja äiti, käytännöllinen ja hyödyllinen kumppani. Tämän tajuaminen särki sydämeni ja mursi itsetuntoni.

Nyt toinen kierros menossa ja tiedän että samoilla mennään, vaikka yritinkin itseäni suhteen alussa huijata.

Mitä ilmeisimmin en ole tarpeeksi jännittävä tai dramaattinen, että minuun voisi oikeasti rakastua. Tai en vain ollut koskaan tarpeeksi kaunis.

Älä oo noin negatiivinen! Varmasti sua rakastetaan, me ihmiset vaan näytetäön se eri tavoin. Nyt leuka ylös, ja ymmärrä arvosi, löydä itsetuntosi ja lopeta kynnysmattoilu!

Sä oot ainutlaatuinen, muista se!

Tsemppiä 😊

Vierailija
16/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Luulen, että hänen ensi-rakkautensa oli hänen entinen ystävänsä.

Ei ole asiaa koskaan myöntänyt, mutta ei ole kyllä kieltänytkään.

T: tuntematon

Vierailija
17/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oot tommosen kanssa 😱

Vierailija
18/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja hän on minulle hyvin rakas vaikkei suurin rakkaus olekaan.

Osaltaan tuohon on syynä läheisyyden puute, se viimeinen tärkeä "piste i:n päällä" puuttuu väliltämme. Meillä on upea lähes 30v kumppanuussuhde mikä toimii muilla tasoilla.

Suureen rakkauteen kuuluu minulla syvä intohimo ja läheisyys.

Vierailija
19/25 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin uskoa ensin, mutten enää tiedä 😑

Vierailija
20/25 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Tiedän kysymättäkin. Mies ei sitä tiedä mutta riittää että minä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi