Nainen: squirttaatko?
Kommentit (35)
Squirttaa???
Se on mällit ilman siittiöitä!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en.
Tiesitkö että on latex lakanoita olemassa, jos pelkäät että tulee lakana pyykkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomien miesten takia, meistä monet kärsii. Valitettavati suomalaiset miehet ovat huonoja rakastajia, ainakin jos tärä palstaa lukee.
Valitse seurasi paremmin.
Ei miehen otsassa lue mitään siitä minkälainen rakastaja on kyseessä, joten ennustaminen on huonoa. Joten sen valinnan voi tehdä vasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomien miesten takia, meistä monet kärsii. Valitettavati suomalaiset miehet ovat huonoja rakastajia, ainakin jos tärä palstaa lukee.
Valitse seurasi paremmin.
Ei miehen otsassa lue mitään siitä minkälainen rakastaja on kyseessä, joten ennustaminen on huonoa. Joten sen valinnan voi tehdä vasta jälkikäteen.
Montako panokerta tarvitset asian selvittämiseen?
No voisitko AP kertoa, kuinka saat tämän aikaiseksi eri naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani ei onneksi ole ongelmia virtsan karkailun suhteen 🙂
Vaimosi ei vaan ole saanut kunnolla munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää virtsankarkailumiehet ei oikein osaa kunnolla käsitellä naisiaan. Lienevät semmosia munuuttimunia.
Vierailija kirjoitti:
Luen naista, en kysele. Kestävyyttä ja kokoa löytyy. Kyllä se oppii huomaamaan, mistä kukin nainen tykkää ja miten saa squirttaamaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää virtsankarkailumiehet ei oikein osaa kunnolla käsitellä naisiaan. Lienevät semmosia munuuttimunia.
Ressukalla on naisen anatomia ihan hakusessa. Ei ihme, ettet osaa tyydyttää naista.
Meillä on ollut pakko laittaa myös sellainen nainti peitto. Se peitto ei ole päällä vainon alla. Olen oppinut jo pikkuisen itseäni milloin on väärä ruiskahdella.
Ei ne skruittaukset noin vaan tule.
Kimpassa jota nykyisin rakastan ovat joskus avain skruittaamiselle. Muistan sen hetken kun ratsastin miehellä ja taakse tuli mies ja alkoi hyväilemään pyllyä. En osannut muuta kun kiemurrella ja hokea älkää pyllyyn,ei pyllyyn. Mut pidettiin kuitenkin sen alla olevan kullilla ja siitin työntyi pyllyyn.
Tärisin ja sain orkun ja toisen ,se oli sellainen tunne jota en ennen ollut tuntenut.
Olin ollut erittäin äänekäs ja en tiedostanut enään itseäni. Mua naitiin ja naitiin.
Kun heräsin siitä ,makasin vieläkin miehen päällä ja molempia reikiä tykytti. Katsoin vuodetta ,oli pakko pyytää anteeksi.
Aina silloin tällöin se yllättää,eteenkin kun on sidottuna ja mua käytetään yli.
Kyllä minä squirttaavana naisena allekirjoitan ap:n viestin, että se on taidoista kiinni.
Joidenkin miesten kanssa squirttaan, joidenkin en. Vaniljamössössä sille ei ole toivoakaan, mutta kun osaa oikein sormettaa ja oikein käyttää penistään, niin varmasti lentää.
Olen jopa squirtannut osaavan miehen kanssa puhelinseksin aikana. Osasi sanoa oikeat sanat.
Näin on. Itse saan yli puolet suihkuamaan, vaikka osa ei ole muka koskaan aiemmin squirtannut. Sen ekakertalaisen kyllä useimmiten tunnistaa siitä että ne pyytelee anteeksi tilannetta.