Provinssi siis nykyään Pride tapahtuma
Ei siinä mitään, mutta hyvä muistaa niille jotka jatkossa miettivät osallistumista kyseiseen tapahtumaan. Onhan tuo vähintäänkin arveluttava liike nykyään, esim Keskustan ja Kokoomuksen äänestäjätkään ei tervetulleita enää.
Kommentit (9)
Hyvä että ainakin jatkossa tiedetään
Voi tulla yleisökatoa ensi vuonna, aika keskustalaista aluetta ja pridehan ilmoitti jo ettei Keskustalaisetkaan tervetulleita.
Provinssi oli rock-festari silloin, kun nimessä oli vielä mukana se rock. Poistivat sen 2014 ja muuttivat pelkäksi Provinssiksi. Silloin jo alkoi alamäki.
Viherpunikkien ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa
Tulee mieleen Ukkolan kolumni: "Kun Suviseurat alkavat vaikuttaa suvaitsevammalta kuin Pride, on menty metsään ja aika hemmetin pahasti"
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikkien ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa
Pilasivat festaritkin
Heitettiinkö muslimiosallistujatkin ulos? Hekään tuskin hyväksyvät Pridea.
Minä olen boikotoinut kaikkia tapahtumia, kauppoja yms missä tyrkytetään väkisin jotain pride ja sateenkaari agendaa. Seksuaalivähemmistöjen kohtaan minulla ei ole mitään suhtaantumis ongelmaa, mutta kaikki tuo järjetön hölmöily mitä niiden ympärillä tehdään nykyään, tekee siitä enää ja pelkästään lähinnä vastenmielistä.
Muistan vielä ne vuodet kun oli oikeasti rock-festari, mm Linkin park pääesintyyjänä 2008 kun itse viimeksi kävin. Eihän tuo ole vuosiin enää ollut hyvä.