Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko lapsesi tarha- tai pp-hoitajia?

Vierailija
11.12.2006 |

Tuli mieleeni näistä lahjakeskusteluista...tuntuu että moni ei arvosta näitä lastensa hoitajia sen kummemmin. Jos nimittäin lahjankin vieminen tuntuu lahjomiselta, huh!

Mun 3-vuotias poikani on tarhassa ma-pe klo 8-15.30(16.00), joten tuleehan siinä jo tunteja vietettäväksi tarhatätien kanssa. Nämä ihmiset pitävät mun lapsestani hyvää huolta melkein joka päivä, opettavat käytöstapoja, lukevat satuja, laulavat lauluja, piirtävät, askartelevat...tekevät kaikkea sitä mitä äiti ja iskä eivät tee, koska ovat töissä! On jotenkin ihan uskomatonta että joku on sitä mieltä että näitä ihmisiä ei voisi kiittää vielä pienellä muistamisella esim. joulun aikaan!

Mä olen ainakin niin kiitollinen että lapseni on hyvässä tarhassa, mukavien ihmisten kanssa päivät, että haluan kiittää siitä vielä erikseen. Olkoonkin vaikka huonon omantunnon paikkaamista, silti arvostan kaikkea sitä, mitä tarhojen henkilökunnat tekevät!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion myös muistaa, mitä joku hoitoalan ihminen tällä palstalla sanoi, ja kirjoittaa pph:n joulukorttiin muutaman yksityiskohtaisen asian, minkä vuoksi pidän hoitajaa niin huippuhyvänä!

Vierailija
2/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen joulumuistamisen aion viedä. En mitään rahalliseti arvokasta, mutta minusta muistaminen ja pieni kiitos tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät arvokasta työtä ja ovat tärkeitä ihmisiä lasteni elämässä. Meidän lapsilla on kyllä käynyt onni, niin ihania ihmisiä on hoitajiksi osunut!

Vierailija
4/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihmetellyt myös sitä sävyä, miten lahjoista heille puhutaan tällä palstalla. Arvoja nämäkin, jotka taas siirtyvät omille lapsillemme, eli kiittäminen ja muistaminen on aina kaunis ele.

Vierailija
5/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on pienessä yksityisessä päiväkodissa, jossa on paljon enemmän hoitajia/lapsi kuin kuntapuolella. 3-4-vuotiaiden ryhmässä on yksihoitaja/4 lasta.

Järjestävät tosi paljon aktiviteetteja lapsille, itse en kyllä jaksaisi sellaista määrää kotihoidossa lapselle järjestää. Ovat myös ihanan lapsirakkaita ja näkee, että itsekin pitävät oikeasti työstään ja ovat oikealla alalla.

Ja aion viedä jouluherkuksi hoitajille itseleivotun kuivakakun kahvipöytään. Saavat sitten herkutella, kun lapset ovat päiväunilla. Ja ei sitä ainakaan voi sanoa, että se tulisi kalliiksi. Itse kun tekee tuollaisen kakun niin ei siihen mene kuin pari euroa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä