Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen

Vierailija
11.12.2006 |

ja haluan myös miehen! Nyt alkaa olla kiire, ikää on jo sen verran. Mutta alan kyllästyä tähän, kun mies ei millään halua erota vaimostaan. Olemme seurustelleet jo kohta kaksi vuotta, ja aina mies sanoo, ettei vaimo vielä pärjää yksin, että pitää odottaa, että lapset ovat vähän isompia, ja että niiden nuorimman sairaus selviää jne. Plaah, ihan hyvin pärjäisivät.

Minä en vaan enää kauaa jaksa odottaa. Tämä mies on minulle tarkoitettu, olemme tunteneet oikeastaan jo 15 vuotta, mutta olimme pitkään erossa. Nyt kun taas tapasimme, välillämme oli heti jotakin; tämä on suurta rakkautta. Tuntuu niin pahalta, kun joutuu odottamaan.

Yritän antaa miehen valita vapaasti ja tehdä omat ratkaisunsa. Olen yrittänyt saada häntä parantamaan suhdetta vaimoonsa ja auttaa heidän avioliittoaan, mutta kun ei siitä mitään tule, niin olisi heidän paras erota. Miehen mielestä minä olen viisas ja ihana nainen, hän sanoo niin usein. Ymmärtäväinen.

Mutta joskus minua harmittaa, miksei hän sitten tule luokseni?! Ehkä siksi halusin purkaa huoleni tänne, en jaksa aina olla se ymmärtäväinen ja viisas. Auttakaa, miten saan hänet ja lapsen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, hyvä provo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sika saat kärsiä kunnolla. Pettäjät ovat sikoja. Et todellakaan vaikuta viisaalta, mies hokee tätä sinulle jotta pillun saanti jatkuisi. Hyi visvasyylä, olet todella ala-arvoinen.

Vierailija
4/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette nyt ymmärrä; meidän rakkautemme on suurta. Meidän välillämme on uskomatonta kemiaa.

Vaimonsa kanssa mies meni naimisiin kai velvollisuudesta, olivat seurustelleet nuoresta asti, ja se kai sitten kuului asiaan. Heillä on siis lapsia. Mutta he ovat kasvaneet erilleen, heidän elämänsä on aivan tylsän arkista, eikä vaimo edes pidä seksistä. Mies on vaan niin hyvä isä, ettei halua asua erillään lapsistaan.

Mutta tämä meidän välisemme tunne - se on jotakin aivan uskomatonta!

Vierailija
5/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tarina on melkein identtinen, paitsi etten tunteistani huolimatta suostunut seksiin, ja pitkän väliajan jälkeen mies otti yhteyttä uudelleen, vaimonsa oli löytänyt uuden miehen, ja mun rakas oli vapaa! Odotin 9 vuotta, ja sain elämäni rakkauden, ja meillä on nyt vuoden vanha poika.

Välissä olin edelleen naimisissa, ja erosinkin, vähän aikaa yksinhuoltajana, ja niin vain odotus palkittiin! Voimia sinullekin!

Vierailija
6/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinua oikeasti halua, hän rakastaa minua. Sinä olet ollut hänen kasvukriisissään vain joku väliaikainen apu. jätä hänet jo rauhaan ja anna meidän elää omaa ellämäämme, yritämme korjata avioliittomme.

Ja muuten, meillä on hyvää seksiä usein, toisin kuin ilmeisesti luulet.

Vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän