Muita, jotka elävät parisuhteessa rinnakkain omaa elämäänsä?
Mieheni mielestä tällainen parisuhde on täydellinen. Itse kaipaisin yhteistä tekemistä ja yhteisiä hetkiä. Olen jo vuosia miettinyt, että riittääkö rakkaus peittämään sen yksinäisyyden tunteen, jota koen. Elämä näyttää varmasti, että tyydynkö tähän vai olisiko minulle vielä jossain ihminen, joka haluaisi elää arkisia asioita yhdessä. Aviolittossa olemme olleet yli 20 vuotta.
Onko täällä muita samassa tilanteessa eläviä? Kumpi osapuoli sinä olet itse? Vapautta janoava kämppis vai se (kuten minä) joka kokee yksinäisyyttä.
Kommentit (44)
Meillä on omat asunnot samalla paikkakunnalla. Näemme viikonloppuisin, ja lomat/pyhät vietämme aina yhdessä. Tarvitsemme omaa tilaa, joka nyt toteutuu arkisin. Lapsia ei ole, joten tämä järjestely on täydellinen meille. Kun arkiviikolla kumpikin touhuilee omiaan, on vapaalla taas ihana nähdä ja olla yhdessä. Mutta tämä ei sovi tietysti kaikille. Meillä toiminut hyvin jo 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus katsomme televisiota yhdessä. Kaipaisin juurikin vaikkapa kaupassa käyntiä yhdessä, kävelyllä käymistä tai urheilua yhdessä. Haluaisin joskus suunnitella jonkun lomamatkan yhdessä. Olisi kiva, että perheellisenä voisin itse joskus sopia menoja, jos puolisoni voisi kertoa työvuorojansa eikä olisi aina tätä vastuuta olla paikalla, kun toinen ei ehkä olekaan.
ap
Ehdotan että alatte harrastamaan ensin seksiä yhdessä, muu tulee sitten perästä.
T: Parisuhde muuttunut parisuhteeksi, yhdessä 20 vuotta
Olen se joka on yksinäinen.