Pystyisitkö juomaan pitkin päivää kuusi olutta
ja näkemään sitten ystääväsi ja esittämään selväpäistä?
Kommentit (51)
Jos se on sokeritonta Mountan Dew limua niin kyllä menisi hyvin helposti!
En pystyisi, nousee jo yksikin päähän. Ja MIKSI kukaan tekisi niin? Ainiin.. jos sattuu olemaan Alkoholistien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarttis esittää. En mene kuudesta oluesta känniin.
Sanoo vanha juoppo.
Kyllä meikällä menisi kevyesti, mutta en saa alkoholista mitään kiksejä. Saan alkoholista enemmän pahoja oireita kuin nautintoa. 1 tai 2 pikkupanimoia tuottaa sellaisia olusia joita voisi juoda MAUN puolesta.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Niin olen voitanut kaikki ryyppyjäiskilpailut, koska olen iso.
Noloa kun aloittelijat yrittää päteä olemattomalla kokemuksellaan ja luuloillaan. Se että sinä menet jo jännityksestä sekaisin avatessasi tölkin ei tarkoita että olet humalassa, se on kännisen esittämistä.
Pystyisin päivän mittaan juomaan monta pulloa kossua vaikka olen nainen. Ja muutkin pystyisivät.
Mutta ihmisillä on muitakin velvollisuuksia kuin olla sekaisin koko päivän.
Voisin myös vetää huumeita tai pelata omat ja muiden rahat.
Kyse on itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä.
en koska eka ryypyllä menisi pari ja sixpack olisi mennyt puoleen tuntiin
No en. Olut on pahaa. Maistettu ja koettu on. Tosin Velkopopovicky kozel on olut, jota voisin maistella taas. Siihen nyt menisi se päivä.
Ja ei, en pidä siideristä, lokeroistakaan. Liian sokerisia.
Vierailija kirjoitti:
Ennätykseni elämäni aikana on 2 kulausta olutta. Sen enempää en ole koskaan saanut alas
Joten en tiedä
Kokeile uudestaan niin, että pidät nenästä kiinni samalla kun juot, niin yllätyt 😳! Noin me aikanaan harjoiteltiin kavereiden kanssa, ja jo vuosia kylmä keskari on ollut lempijuoma, kun alkoholista kyse.
Kolme olutta on siinä rajoilla, että, onko kännissä vai ei eli, jos on toiset kolme juonut pitkin päivää, ei ole pelkoa, että olisi edes humalassa.
Sanoo vanha juoppo.