Pystyisitkö juomaan pitkin päivää kuusi olutta
ja näkemään sitten ystääväsi ja esittämään selväpäistä?
Kommentit (51)
En saisi juotua ensimmäistäkään. En tykkää oluesta. Ja jos sen voisi korvata jpllain vastaavan vahvuiselöa juomalla (siideri tms), niin kolmannen jälkeen jo huomaisi, että päähän on mennyt juomat.
Minkä prosenttista olut eli miten vahvaa? Minkä kokoisia pulloja tai laseja? Ilman näitä tietoja tuota vastausta ei voi määritellä.
Kyllä, eikä tarvis esittää selväpäistä. Pää pysyy selvänä, jos juon yhden oluen tunnissa.
Pystyisin ja jopa enemmän mutta selväpäistä en pystyisi näyttelemään.
Mä meen känniin kolmesta. 6 on koko illan juomat. Mut mä en ookaan alkkis. Mulle riittää toi määrä kerran kuukaudessa.
Tunnissa menee 6 kpl ja en ole kännissä mutta oletkin iida 36 kg niin en ihmettele
Kivat alkoholistien kokoontumisajot täällä, muttei haittaa, kuulun porukkaan! Normaalimmalta varmaan silloin tuntuisin/ näyttäisin, kuin täysin ilman niitä oluita..
Jos juon nopeasti kuusi ni sitten varmaan tuntuu ja näkyy, mutta jos kuusi pitkin päivään niin ei edes 50kg naisella.
Juu, olen tuhnyt tuota monta kertaa.
Pirtua eikä mtn turvottavaa liejua kitusiin
En pysty. En tykkää oluen mausta ollenkaan.
Pierut tulee varren kanssa housuun tuolla määrällä.
Voit ajaa päivän aikana autolla Helsingistä Rovaniemelle ja juoda matkalla eurokossun ja olla koko matkan alle 0,5 promillea eli ajokunnossa. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voit ajaa päivän aikana autolla Helsingistä Rovaniemelle ja juoda matkalla eurokossun ja olla koko matkan alle 0,5 promillea eli ajokunnossa. Mieti sitä.
Vähänkö siistii.
6-12-18, enemmänkin onnistuu, vaikka harvemmin kannattaa ottaa enemmän kuin 12-14.
Ennätykseni elämäni aikana on 2 kulausta olutta. Sen enempää en ole koskaan saanut alas
Joten en tiedä
Omituinen kysymys. Tuo tarkoittaa, että juo yhden oluen noin 2-3 tunnin välein ja yksi olut haihtuu noin tunnissa. Esimerkkitapauksessa olisin siis koko päivän teknisesti selvin päin ilman mitään esittämistä!
Päivän mittaan? Siis että käyttäisin kuuteen kaljaan kokonaisen päivän? En varmasti, ekan jälkeen olis pakko vetää ne loput viisi.
Kuudesta oluesta ei tule edes humalaan jos tasaisesti juo pitkin päivää. Maksa polttaa sitä alkoholia pois nopeammin kuin tuosta juo.
Ap'llä taitaa olla lääkkeet ottamatta, sen verran on sekavaa settiä 🙄