Minä uskon että kaikki vihaa politiikkaa, jopa politiikot
Olen sitä mieltä että maapallossamme vallitsee vain kommunismi ja demokratia
Demokratia on hyvä asia ja demokratia pohjautuu historiaan, kulttuuriin ja politiikkaan
Kommunismi on hyvä asia mutta en tiedä siitä niin paljon että voisin selventää kommunismin siihen että mihin se pohjautuu, ilmeisesti diktatuuriin
Jos ja kun politiikot ovat kyllästyneet politiikkaan niin miksi politiikot eivät paneudu demokratiaan?
Miksi politiikot turvautuvat kommunistien käytäväpolitiikkaan kun kansa ei ole hyväksynyt politiikkojen politiikkaa?
En ala antamaan politiikkaa tekevien kommunismi aatteiden tukijoiden näkökulmia ja nimemään nimiä koska saisin vain vihaa niskaani, mutta se on varmaa että jos kommunismi aatteiden tukijoiden demokraattisia näkemyksiä syrjäytetään käytäväpolitiikalla niin se antaa lisää valtaa kommunisteille ja heidän diktatuuriin
Minun on pakko tietää näistä asioista ja tämä aloitus on selvä De Facto
Olen syntynyt samana vuonna kuin neuvostoliitto kaatui pois
Jos ihmisen syntymä-aika, nimi tai mikään tästä ei liity toisiinsa eikä mihinkään niin alamme taatusti sotimaan lisää, tästä on pakko tulla keskustelua tällä aloituksella koska tätä paremmin näitä politiikkojen asioita ei voi avartaa ihmisille
Tämä viesti antoi paljon ja kun annat jotain niin saat lisää takaisin, jos politiikka ei perustu tähän niin Ukrainan ja Venäjän sota kiihtyy laajemmaksi
Ps. Olen BlackRock varainhoitoyhtiön mustan kiven omistaja ja jos tällä kivelläkään ei ole merkitystä millään tasolla tähän aloitukseen niin resursseja käytetään sotimiseen entistä enemmän