Olen 20-vuotias nainen, jolla kasvaa viikset, rintakarvat ja mahakarvat. Inhoan kesää, kun kaikki näkyy niin selkeästi ja joutuu häpeämään.
Talvella ei niin selkeästi näy, jos on huonosti poistanut karvat. ;(
Kommentit (24)
Hirsutismi?
Meitä karvaisia naisia on muitakin, älä huoli. Ja monesti niihin karvoihin kiinnittää itse enemmän huomiota kun mitä ne todellisuudessa muiden silmiin erottuu.
Sille ei valitettavasti mitään voi. Ja luoja sitä kiusaamisen määrää, koulut ehkä ymmärsin mutta en enää yliopistoa tai työpaikkaa.
Saman ongelman kanssa kamppailen. Ei ole varaa useisiin laserointeihin. Pitäisi laseroida leuka, kaula, dekoltee ja koko rinnan ja rintojen alue sekä vatsa. :(
N29
Kuljetko kesällä rinnat ja maha paljaana ja talvella naamari päässä?
Itellä kans sama ku ap. Se on tää miehenä syntymisen kirous. Ku ois heti syntyny oikeella sukupuolella... :(
Lääkäriin, hormonitasoissa jotain häikkää. Kyllä tuohon apua saa.
Itselläni on päinvastoin alopecia, ei vartalokarvoja mutta hiuksiakin lähtee sitten.
Lohdutan että muut ei katso sinua niin kuin sinä itse itsesi näet, ei ainakaan oikeesti aikuisten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Itellä kans sama ku ap. Se on tää miehenä syntymisen kirous. Ku ois heti syntyny oikeella sukupuolella... :(
Periaatteessa voisi kysyä transnaisilta neuvoa! Heillä luulisi olevan vinkkejä jotka tehoavat keskivertonaisen karvoitusta paksumpaan tavaraan.
Ymmärrän. Kassatytöllä oli selvät viiksenalut usein. Herätti huomiota, vaikka tuskin kukaan huomautti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Kassatytöllä oli selvät viiksenalut usein. Herätti huomiota, vaikka tuskin kukaan huomautti.
Voihan viiksenalut ja ihmisten tahdittomuus. Miksi helvetissä pitäisi jollekin tuntemattomalle naisihmiselle käydä toteamassa, että hei sulla kasvaa viikset. Kysyisin varmaan takaisin, että hei tiesitkö että sulla on nenä keskellä naamaa tai jotain muuta yhtä typerää. Ne on vähän eri asia kun joku pinaatinpala hampaanvälissä tai likatahra poskessa.
Mä taidan osallistua naisena movemberiin tänä vuonna, niin katotaan saisko näistä sellaiset Salvador Dali -henkiset kuukaudessa. Saikos movemberin aikana kuitenkin partakarvoja sheivailla, ne mua ärsyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyisss
T. Kaikki miehet
Trollaa paremmin prkl >:(
T. Kaikki muut palstalla pyörivät
Pco?
Ruokavalio ja liikunta, ehkä lääkitys myös. Tsemppiä!
Olisi söpöä jos naisella olisi esimerkiksi kunnon kainalokarvat. Nuolisin innolla.
Vierailija kirjoitti:
Sille ei valitettavasti mitään voi. Ja luoja sitä kiusaamisen määrää, koulut ehkä ymmärsin mutta en enää yliopistoa tai työpaikkaa.
Ihminen on ihan helvetin väkivaltainen laji. Luin just sen jutun tytöstä jota oli kiusattu tosi paljon ala-asteelta lähtien _hengenvaarallisen sairauden_ takia. 🤯 Eipä tässä kai enää mistään ylläty.
Laserointi auttaa, varaa aika ja elä karvattomana. Helpottaa!