Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mennä treffipalstalle koska kukaan ei vastaa kumminkaan

Vierailija
01.07.2023 |

Tuleeko niitä viestejä teille naisille niin paljon ettei vaan ehditä kaikille vastata vai suoraan jätetään vastaamatta koska ei kiinnosta? Jos ei kiinnosta niin laittaa vaan "ei kiinnosta" tai jotain kuin odotella useampi päivä jos henkilö ei olekaan juuri muutamaan päivään somessa kunnes jatkaa matkaa kun toisesta ei kuulu mitään.

Ja viestit ei ole mitään "mennäänks kahville, lähdetkö ulos" jne. vaan ihan normaalia keskustelun aloitusta.

Vaikeaa kun livenäkään ei juuri ihmisiä pääse lähestymään kun ei niitä näe missään tai ovat isolla porukalla liikkellä, yksin liikkuvia juuri näe enää missään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderinaikoina oli viestiloota aina täynnä identtisiä "moi, mitäs neidin iltaan?" -viestejä.

Vastasin ensisijaisesti aina omaperäisempiin keskustelunaloituksiin. Ja juttelin vain yhdelle kerrallaan.

Vierailija
2/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderinaikoina oli viestiloota aina täynnä identtisiä "moi, mitäs neidin iltaan?" -viestejä.

Vastasin ensisijaisesti aina omaperäisempiin keskustelunaloituksiin. Ja juttelin vain yhdelle kerrallaan.

Entäs profiilit joissa ei lue mitään, monesti sellaisia tulee vastaan niin niihin ei oikein muuta voi laittaa kun "mitä kuuluu" jos pelkkä kuva ja nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä viestejä tulee aivan älyttömästi. Vastaan ehkä yhteen viidestä.

N30

Vierailija
4/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän kyllä vastata silloinkin jos ei kiinnosta, paitsi jos olen jo profiilissani ilmoittanut tietyistä asioista joista en jousta ja viestin laittaja ei ole selkeästi lukenut profiiliani.

En näe mitään syytä käyttää aikaa samojen asioiden toisteluun tyyliin sori olet liian vanha, en ole kiinnostunut tupakoitsijoista, en ole kiinnostunut koska sinulla näyttäisi olevan lapsia, en ole kiinnostunut yhden yön jutuista/monisuhteisista/törkypuheista, en ole kiinnostunut kaukosuhteista...

Vierailija
5/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Miten sitten erottua näistä muista että viesti menee läpi? Kuvasta nyt ei parempaa saa kun ulkonäkö on se mitä on saatu, yrittänyt saada jotenkin hyvin maiseman taustalle. Profiilissa sitten on ne asiat mitä on ilman liioittelua ym.

Vierailija
6/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän kyllä vastata silloinkin jos ei kiinnosta, paitsi jos olen jo profiilissani ilmoittanut tietyistä asioista joista en jousta ja viestin laittaja ei ole selkeästi lukenut profiiliani.

En näe mitään syytä käyttää aikaa samojen asioiden toisteluun tyyliin sori olet liian vanha, en ole kiinnostunut tupakoitsijoista, en ole kiinnostunut koska sinulla näyttäisi olevan lapsia, en ole kiinnostunut yhden yön jutuista/monisuhteisista/törkypuheista, en ole kiinnostunut kaukosuhteista...

Tietysti tuossa on selkeitä syitä olla vastaamatta esim. liian vanha, on lapsia tai tupakoi. Itse en ymmärrä miksi laittaa viestiä jollekin jos ei vastaa tämän toisen kriteerejä.

Sitten taas miten herättää näiden huomio joiden kriteerit täyttää tai niiden joiden profiilit ovat tyhjiä. No tietysti naamataulu taitaa olla se ratkaisevin jos ei saa vastausta viestiin mutta siitä on varmasti tuhansia keskusteluja ollut olemassa niin kauan kuin some ollut olemassa.

Vierailija
7/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan kuvia tulee 20 päivässä. Sen takia en vastaa kenellekkään.

Vierailija
8/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein profiilin. Ei tapahdu yhtään mitään. Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään. Tiesin että 45-vuotiaana naisena ei ole enää samalla tavalla kiinnostusta kuin aiemmin mutta olin vielä viimeksi (kolme vuotta sitten) todella suosittu. Siis tuhansia tykkäyksiä. Nyt ei mitään. Ei yhtään mitään. Aika rujoa.

Vierailija
9/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tein profiilin. Ei tapahdu yhtään mitään. Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään. Tiesin että 45-vuotiaana naisena ei ole enää samalla tavalla kiinnostusta kuin aiemmin mutta olin vielä viimeksi (kolme vuotta sitten) todella suosittu. Siis tuhansia tykkäyksiä. Nyt ei mitään. Ei yhtään mitään. Aika rujoa.

Jos kyse on tinderistä niin sun täytyy tehdä profiili uudestaan. Siinä on joku tekninen vika.

Vierailija
10/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä. Siellä on miehiä, joista osa urakkapalkalla ylläpitämässä naispuolisia valetilejä urpojen vedättämiseksi.

Joskus oli jokin ilmaistili jossain ja todellakin viestejä tuli niin paljon ettei pystynyt vastaamaan. Ei sitä muutaman viestin päiväkiintiötään viitsi haaskata moikkaamiseen. Jos kiinnostaa, laita helmetissä naiselle sähköpostiosoitteesi tai muu yhteystieto, johon voi vastata alustan ulkopuolella maksutta.

Vierailija
11/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on tinderistä niin sun täytyy tehdä profiili uudestaan. Siinä on joku tekninen vika.

Jaa. Olisko. Ehkä annan vaan olla. Yksin on ihan hyvä.

Vierailija
12/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti x kirjoitti:

Munan kuvia tulee 20 päivässä. Sen takia en vastaa kenellekkään.

Kai niitä normaalejakin viestejä tulee eikä pelkästään näitä munan esittelijöitä?

Vierailija
13/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Miten sitten erottua näistä muista että viesti menee läpi? Kuvasta nyt ei parempaa saa kun ulkonäkö on se mitä on saatu, yrittänyt saada jotenkin hyvin maiseman taustalle. Profiilissa sitten on ne asiat mitä on ilman liioittelua ym.

Olisiko vaikka niin että erottuva viesti kertoo kiinnostavan ihmisen persoonasta? Ja kiinnostava ja persoonallinen ihminen pystyy itse keksimään sen viestin. -eri

Vierailija
14/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ehkä yks viesti 1kk välein. Ja usein sekin joku olen varattuannapildee. Kivaa olla ruma.

N47

Vierailija
15/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Oi olen kade.

N47

Vierailija
16/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten suosima alusta: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

Vierailija
17/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se profiilisi ei jostain syystä näy, se on jossain passiivitilassa, tai jokin bugi estää viestejä tulemasta läpi. Saman ikäryhmän miehiä on tuhansittain, ja harva heistä luulee saavansa 20-vuotiaasta seuraa.

Vierailija
18/25 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat Tinderiin, niin kannattaa huomata, että Treffit24 toimii tasa-arvoisemmin, ja siellä on enemmän oman ikäluokkasi käyttäjiä.

Vierailija
19/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko itse tykätä kaikista profiileista? Et kai kadullakaan mene juttelemaan kaikille vastaantulijoille.

Vierailija
20/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit24 toimii tasa-arvoisemmin, ja siellä on enemmän oman ikäluokkasi käyttäjiä.

Ei todellakaan ole, vaan sielläkin on 3-4 kertaa enemmän miesprofiileja verrattuna naisprofiilien määrään. Naisille toki hyvä, mutta miehille ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän