Miksi jotkut juoksevat rahan perässä, eikä jätä aikaa perheelle? Ja ei ei ole kyse teistä.
Mä en ole koskaan juossut rahan perässä, jotkut on joskus ihmetellyt sitä. Ei ole tullut burn outia, on muutama sukulainen joille työt on tärkeää ja raha (jota ei koskaan jää tilille) , he ovat myös kovia juomaan. En koskaan liiku heidän kanssaan elleivät muuta asennetta, eikö ole järkevää? Miksi pitää elää "ylellistä" elämää joka lopulta sumentaa aivot. Vaikka mullakin on välillä tylsää, niin en sorru tuollaiseen elämään.
Kommentit (4)
Tää aloitus kertoo enemmän susta kun noista sukulaisistasi.
Hyvä pakopaikka, työnteko ym, kun ei osata elää elämää. Statussymboli myös, kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kun on pitkä rivi numeroita pitkän tilinumeron perässä. Pelko molemmissa takana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pakopaikka, työnteko ym, kun ei osata elää elämää. Statussymboli myös, kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kun on pitkä rivi numeroita pitkän tilinumeron perässä. Pelko molemmissa takana.
Statussymboli on raskas sana, he ovat kyllä yrittäneet saada mua mukaan kuvioon ja säikähtävät sanaa: "EI"
Mun mielestä Statussymboli on demonista, en ole uskovainen mutta on parempaakin tekemistä. - ap
He valittavat enemmän että ei ole mitään tekemistä, välillä naurattaa että mitäs valitsit tuollaisen elämän. - ap