kerran olimme yhdessä
Onko ketään, joka ymmärtäisi minua?
Tuntuu, että ei. Ja tuntuu, että koko maailma näkee sen, ja koko maailma kävelee ohitseni, minun haamuvartaloni ohitseni, ja on päättänyt olla välittämättä. Minun ympärilläni vilisee miljoonat ja miljardit maailman ihmiset. Ne ovat kuin massaa käänteineen ja puheineen ja hymyineen. Tunnen että niiden hymy on ivallinen.
Minä rakastin kerran. Mutta se olikin illuusio. Vai oliko? Rakastitko sinä minua kun sanoit että "minä rakastat sinua"? Vai oliko ne sanoja ilman merkitystä? Olisiko minun pitänyt niistä sanoista ymmärtää jotain syvempää, jotain tällaista: minä sanon tämän sinulle koska haluan, että sinä olet minua varten, tyydytät minut, poistat yksinäisyyden tunteeni, koska minäkin olen keskellä massaa, jolla on käänteensä, puheensa, hymynsä.
Ja minä mietin joka hetki mikä on kaiken tarkoitus. Onko se taistelu. Päivästä toiseen yrittäminen ja toivominen että kaikki kääntyy vielä minun voitokseni.
Näen hymyjä, perhepotretteja, raskausvatsoja, kukkia, lempeyttä, tuulta, joka sivelee onnekkaita lämpimästi.
Minä olen vain yksin. Kerran olimme yhdessä. Nyt sinäkin olet yksin.
Kommentit (16)
Olet yksin niin kuin kaikki kirjoittajat. Se on kirjoittajan kohtalo. Muuten he eivät olisi kirjoittajia.
Höpö höpö... Tokene nyt. Miehet eivät rakasta naisia. Miehet rakastavat vain itseänsä ja manbro -klaaniansa.
Vierailija kirjoitti:
Olet yksin niin kuin kaikki kirjoittajat. Se on kirjoittajan kohtalo. Muuten he eivät olisi kirjoittajia.
Nyt kun mietin niin tämähän on totta. Mutta minulla oli noita apn kaltaisia tuntemuksia silloin kun olin eronnut
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö... Tokene nyt. Miehet eivät rakasta naisia. Miehet rakastavat vain itseänsä ja manbro -klaaniansa.
sanoiko ap että on nainen
menin tinderiin, sain 1347 tykkäystä, eikä kukaan heistä voi tyydyttää minua millään tasolla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kirjoita tuollaista höpinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tuohan on jotain Miki Liukkosen tekstiä ihan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttista ja hiukkasen pateettista päiväkirjatekstiä - harvempi mies kirjoittaa päiväkirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tuohan on jotain Miki Liukkosen tekstiä ihan selkeästi.
Ei kyllä Liukkosen tekstiä muistuta alkuunkaan. Oletko edes lukenut Liukkosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttista ja hiukkasen pateettista päiväkirjatekstiä - harvempi mies kirjoittaa päiväkirjaa.
Jos tuo on pateettisuutta niin ainakin se on kaunista
Itkettää!!!