Kysymys tinderin tykkäyksistä
Eilen hankin tinder goldin ja sehän on ihan erilainen kuin 3 v sitten. Siis goldilla ei näekään kaikkia omasta profiilista tykänneitä vaan vain jonkun mitähän vajaa parikymmentä tykännyttä.
No sitten olen saanut ilmoituksia että "joku lähetti super-tykkäyksen, käy katsomassa kuka". No, yritetään. Eli sitten aivan urakalla niistä tykänneistä pistellyt ruksia melkein kaikkiin, että lopulta näen sitten kaikki jäljellä olevat tykkääjät (kun jälelle jää se näytettävä määrä)
Kysymys nyt on tämä: mistä se pitäisi tietää kerkä ne super-tykkäykset on laittaneet? En ainakaan huomannut yhdessäkään näistä ruksimistani tai jäljelle jääneistä mitään merkintää, että olisi tykännyt isommin.
Muutenkin toi gold on kyllä nykysin kallis siihen nähden miten huonosti toimii. 2020 muistaakseni 15 e/kk ja nyt jonkun 40/kk ja huono.
Kommentit (2)
Kiitti! Ja niin tämäpä, itsekin oon meinannut super-tykätä monesta siinä svaipatessa kun oikeasti koittanut jotenkin skrollata ylös mitä profiilissa lukee.
Mutta tuon sinisen tähden olen nähnyt joissain mutta kuvittelin että se liittysi tinder-jäsenyyteen vähän kuin goldin kultainen sydän 🙈 kiitos vastauksesta ja viikonloppuja 🙏😁
Se superlike on semmonen tähti ja oliko vaaleansininen alareuna kuvassa. Siinä voi olla myös teksti. Voi mennä ohi jos läräät vauhdilla. Tai sitten on poistanut superliken (sen huitaisee helposti vahingossa selailun alussa.)