Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut alaiseeni

Vierailija
01.07.2023 |

Ärsyttää. Ärsyttää siis se että ihastun todella harvoin (35 vuoden aikana viidesti, näistä kahden kanssa olin parisuhteessa). Erosin kolme vuotta sitten ja sen jälkeen on ollut näistä viidestä 2 ihastumista, ensimmäinen olikin naimisissa mutta meistä tuli hyviä ystäviä.

Mutta ongelmaan: Olen huomannut hitaasti ihastuvani koko ajan enemmän työntekijääni joka on ollut meillä töissä nyt puolisen vuotta. Kyseessä ei ole mikään yritys enkä ole mikään iso pomo, vaan lähiesimies, eikä meillä ole kielletty suhteita työntekijöiden kesken. Meillä on pieni ja läheinen työyhteisö ja meillä useampi sanoi ennen miehen meille tuloa, että siinähän olisi minulle juuri sopiva mies. Silloin nauroin asialle. Mutta en tietenkään silti voi tehdä asialle mitään enkä sanoa mitään. Kerrankin ihastuin mieheen, joka olisi sinkku ja vielä samanikäinen - ja sitten olen tämän pomo.

Yritän kovasti olla töissä normaali, mutta alan ihastuessani höpöttää kohteelle koko ajan enemmän ja hymyilen jatkuvasti. Noloa. Tällä tekstillä ei mitään pointtia ole, johonkin piti purkaa, koska en voi puhua tästä kellekään.

Mutta kyllähän tämä vähän kaivelee ja mielessä käy kuitenkin, että mitä jos Toki voi olla ettei mies ole minusta yhtään kiinnostunut. Itse kykenen myös suhteen kariutuessa tai pakit saadessani käyttäytymään asiallisesti ja tosiaan edellisen kohteen kanssa meistä tuli hyviä ystäviä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sallittua töissä niin mitä väliä jos olisitte suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla