Hyvä, kun päästiin noista uuvuttavista helteistä.
Voisi loppukesä olla mielellään enintään vaikka 23 astetta.
Kommentit (9)
Jos ei nyt hirveen paljon mitää 16-17 asteen sadepäiviä oo tulossa, niin mulle sopii myös.
Lihavat ja sairaat varmaan kärsivät helteistä. Muut nauttivat.
Töissä ja kotona tuulettimet pyörineet täysillä, eikä kuitenkaan oo riittävästi auttanut.
Hellehullu kirjoitti:
Mukava yksinkertaistus 🤣
Hellehullu kirjoitti:
Ilmeisesti sä olet niitä, jotka helteellä vain makaavat paikallaan joko rannalla tai sohvalla, vaihtoehtona tietysti terdellä istuskelu. Kokeilepa tehdä vähänkin ruumiillista työtä, voi olla, että mielipiteesi muuttuu. Jos työnteko ei rasita helteellä yhtään, luulen että se joku sairaus onkin sinussa.
Hellehullu kirjoitti:
No, minäpä olen hoikka ja liikunnallinen, matalalla verenpaineella varustettu, jota helle väsyttää, sydän hakkaa ja taju melkein lähtee, jos ei muista koko ajan huolehtia sopivasta neste-suola-ravintotasapainosta.
Tunnen monia runsaslihaisempia ihmisiä, jotka tykkää helteestä ja käy lomilla kuumissa maissa, joihin minä en menisi maksustakaan.
Joo helteillä juodessa tuntuu joskus että elimistössä on suolavajaus. Tuorrekurkkua viipaleina, suolaa päälle. Aromisuola ei minulla toiminut.
Laihduttakaa itsenne normipainoon niin ei enää helteet haittaa. Siitähän se on suurimmalla osalla kiinni, liikaa elopainoa niin helteet tuntuu tuskaiselta. Ihme itkemistä aina näistä helteistä. Miettikää millaisissa lämmöissä etelä-euroopassa eletään.
Joo, vaikka mulla vasta loma parin viikon päästä alkamassa, en kaipaa helteitä loma-aikaankaan.