Paljonko teiltä löytyy luomia?
Olen vielä nuori ja minulta niitä löytyy läjäpäin :D Niin ruskeita kuin punaisiakin. Enimmäkseen käsivarsissa ja ylävartalossa, yksi erittäin näkyvä kaulalla. Suurin osa ihan lättänöitä, eivät niitä ulkonevia, joita itseltäni löytyy vain 2. Luomien yksin laskeminen tuntuu vaikealta, mutta arvelisin niitä löytyvän monta kymmentä.
Entäpä teillä? Tuli aihe mieleen, kun löysin aamusta punaisia pisteitä iholta, suonikasvaimia, ja aloin miettimään, kuinka ihoni ei ole koskaan ollut täysin "puhdas" tai "tyhjä" :'D
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan jaksanut laskea kaikkia. Mutta tuossa äkkiseltään kun laskin, niin jo pelkästään vasemmassa kädessä on 18. Veikkaisin että noin sata kaikkiaan.
Oikeassa kädessä 20. Tämähän on kiva tapa viettää päivää.
Varmaan tuhat, ei niitä voi laskea. Käsivarret jo on kuin täynnä pisamia.
Todella vähän, laskin vain käsivarret ja yhteensä niissä on 10 pientä ja huomaamatonta luomea. Kasvoissa, kaulassa ja dekolteen alueella en nähnyt ainuttakaan.
Onhan noita muutama. Yleisesti ottaen varmaan kuitenkin aika vähän. Yksi on suuremman tarkkailun alla. Itseasiassa sille pitäisi tehdäkin jotain, poistaa siis. On kasvanut ja lumesta löytyy oikeastaan kaikki vaaranmerkit.
Minulla on tosi paljon luomia, erilaisia, isoja ja pieniä. Poistettukin on monta. Tää on ehkä sukuvika, äidillä ja veljelläkin on paljon luomia. Tai sitten minun elimistö vaan on innokas kasvattamaan ylimääräistä, minulta on poistettu yksi kasvainkin.
En ole koskaan jaksanut laskea kaikkia. Mutta tuossa äkkiseltään kun laskin, niin jo pelkästään vasemmassa kädessä on 18. Veikkaisin että noin sata kaikkiaan.