Kirjoittaako kukaan teistä päiväkirjaa johonkin nettisovellukseen tai vaikkapa Google Driveen?
Kommentit (10)
Juuri tämä. Mitä jos lähtee leviämään?
Mä en tajua ( tätäkään ), miksi päiväkirjaa kirjoittaisi jonnekin muualle, kuin oikeasti käsin päiväkirjaan!? Mulle ainakin se, että ihan omin pikkukätösin kirjoittelen kuulakärkikynällä oikeaan kirjaan surujani, ilojani, päivän tapahtumia, on just se juttu, että samalla käyn niitä ajatuksella läpi. Oon niin dinosaurus, ettei se tuntuisi yhtään henkilökohtaiselta, jos nakuttelisin tietokoneella tai puhelimella. Sit pitäis varmaan tehdä jonkinlainen exel-taulukkokin niistä surujen summasta, päivän tapahtumista.. ja loppuviimein kuiteskin ois ihan pakko laittaa se kirjoitus facebookiin tai instaan. Juu, ei kiitos.
Ei kirjoita. Ja ei ole turvallista.
Lahjoitat päiväkirjasi Alphabetille. Tilin käyttöehdot luettuasi laitat yleensä rastin siihen ruutuun, mikä takaa, että olet lahjoittanut kaiken sisältösi sille yritykselle minkä alustaa käytät.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua ( tätäkään ), miksi päiväkirjaa kirjoittaisi jonnekin muualle, kuin oikeasti käsin päiväkirjaan!? Mulle ainakin se, että ihan omin pikkukätösin kirjoittelen kuulakärkikynällä oikeaan kirjaan surujani, ilojani, päivän tapahtumia, on just se juttu, että samalla käyn niitä ajatuksella läpi. Oon niin dinosaurus, ettei se tuntuisi yhtään henkilökohtaiselta, jos nakuttelisin tietokoneella tai puhelimella. Sit pitäis varmaan tehdä jonkinlainen exel-taulukkokin niistä surujen summasta, päivän tapahtumista.. ja loppuviimein kuiteskin ois ihan pakko laittaa se kirjoitus facebookiin tai instaan. Juu, ei kiitos.
Matkustelen paljon, on yksi asia joka painaa matkalaukussa vähemmän.
On turvallista. Ei google kenenkään dokumentteja ala jakamaan, niiltähän häviäisi kaikki asiakkaat. Eikä tavisten päiväkirjat sitä paitsi lähtökohtaisesti kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Mitä jos lähtee leviämään?
No, ei varmasti lähde.
Ei kirjoita. Ja ei ole turvallista. Hanki kannellinen muistikirja, joka on paksu, jossa on viivat tai ruudukot. Liimaa tarroja.
Jos kirjoittelet jotain kävin paskalla, söin sitä ja tätä yms. juttua niin ihan turvallista on. Ei ne ketään kiinnosta.
Minulla on penzu, mutten uskalla sinnekään hirveästi kirjoitella. Mikään ei tunnu täysin turvalliselta.